G: äitiyden inhokkisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nooh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nooh

Vieras
Mitä sinä et voi sietää äitydessä?

Minulla seuraavat, jotka nostaa ihokarvat pystyyn ja joista olen yksinkertaisesti kieltäytynyt:
-Puuha-Pete kirjat (järkyttävän huonoja)
-Titi-nalle laulut ja videot (pelottavaa ; ) )
-Kimble-peli (se kauhea napsahdus kun noppapyörähtää muovikotelossa)
-vaipoista keskusteleminen (ei H...TTi)

Joku raja se pitää äitidellakin olla!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja nooh:
Mitä sinä et voi sietää äitydessä?

Minulla seuraavat, jotka nostaa ihokarvat pystyyn ja joista olen yksinkertaisesti kieltäytynyt:
-Puuha-Pete kirjat (järkyttävän huonoja)
-Titi-nalle laulut ja videot (pelottavaa ; ) )
-Kimble-peli (se kauhea napsahdus kun noppapyörähtää muovikotelossa)
-vaipoista keskusteleminen (ei H...TTi)

Joku raja se pitää äitidellakin olla!!!!

Meillä ei ole eikä tule mitään Puuha-Peteä, Titi-nallea eikä Rölliä. Vedän rajan niihin ; )
Kimble löytyy kyllä ja kestovaipoista voin keskustella ihan sujuvasti. Kertiksissä ei ole mitään keskusteltavaa.

Minulla on pari sanaa, joita en siedä: äippä ja tissimaito.

Hmmm... no semmosta ylenmääräistä lässytystä en voi sietää kun puhutaan lapsista prinsseinä ja prinsessoina ja "voihellallettattentäänkunteonniinsulonen".

Titi-nalle saa mulla kans karvat pystyyn, samoin Teletapit.

Eipä nyt äkkiseltään muuta karmivaa tule mieleen

Ti-Ti-nalle :x

Onneksi olen onnistunut pimittämään koko Ti-Ti-nallen lapsilta, kun ovat saaneet tietää että moista on olemassakaan niin ovat olleet jo liian isoja
:D

joo titi-nalle, voi hirvitys........
raskaana ollessa joskus häiritsi kun lapsii repii sylissä ollessaan tisseistä tai kopauttelee päällään mahaan tms. isommat ymmärsi olla varovaisia mutta pienet ei.
ja lappuhaalarit, HYI!!!
tai jotkut kalliit, itse väkerretyt muka hauskat dino-pipot jne....
perhekerhoissa olen yrittänyt käydä mutta aina se menee jotenkin hyvin oudoksi.

Vastuuta toisen ihmisen henkisestä ja fyysisestä kehityksestä ajanjaksona, jolloin ko. toinen henkilö ei ole lain eikä yhteiskunnan silmissä kykenevä tekemään itseensä vaikuttavia päätöksiä.

Raskaana olo on se ykkösinhokki! Hyvänä kakkosena kaikki äiti-lapsi-keskustelu kerhot yms, ja sitten tää jatkuva sotku ja sekamelska kun koko ajan saa olla raivaamassa ja siivoomassa.

Vouhotus ylipäätään. Mua ei jaksa hetkauttaa se, imettääkö joku vai ei, nukutaanko perhepedissä vai kaikki omissa sängyissä, käytetäänkö kesto- vai kertavaippoja, puetaanko lapsi Reimateciin, Lassieteciin vai johonkin muuhun tai hoidetaanko lapsi/lapset kotona 3-vuotiaiksi, kouluikäisiksi vai viedäänkö heti ä-loman jälkeen hoitoon.

Mä inhoan sitä, että äitiydestä tehdään kilpailu, mukamas joku suoritus. Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee, ja mikäli lapset tulee hoidettua sen verran hyvin, että ne kasvaa, kehittyy ja on tasapainoisia, niin kaikki keinot on yhtä hyviä.

mulla on paljonki sellasta mistä en tykkää mikä n.s "kuuluu"äitiyteen.kaikenlainen vouhottaminen niin ruoista,kestovaipoista,imettämisestä,jne..mun mielestä ihan terveellä maalaisjärjellä ja sillä että teet parhaasi äitinä auttaa pitkälle.

Yhteistyössä