G: Ärsyttävintä mitä tiedät?

"Vieras"
[QUOTE="vieras";27200092]Ja hyvänä kakkosena se, että suodatinpussit on loppu :D[/QUOTE]

Tai se että mies on juonut aamulla kaiken maidon, ei olisi paljon vaaditu, että puoli desiä jäisi aamukahviini.
 
SURU...
Lapseni on ollut tässä päiväkodissa puolisen vuotta.eräs äiti on ottanut minut silmätikukseen ja valahtelee minusta aivan käsittämättömiä asioita hoitajille ja nyt ilmoittanut kaksi kertaa lastensuojeluun....olen jutellut hoitajien kanssa,että tämä alkaa olla jo aika raskasta ja tulee paha mieli...mitä luulette tai teitääkö kukaan voisiko asiasta ilmoittaa jonnekin...en haluaisi viedä enää lastani tähän päiväkotiin.päiväkoti ei ymmärrä asiaa kannaltani,eikä auta...jaolen todella väsynyt tilanteeseen :(((((((((
 
"vieras"
[QUOTE="Sanna";27196442]Kissan jatkuva huutaminen, se haluaa vuorotellen ulos ja hattuhyllylle, ja ylipäänsä kaikkien suljettujen ovien takana se vinkuu...
On myös alkanut kuseksimaan joka paikkaan... Aaaaargh![/QUOTE]

jos ei ole leikkautettu vielä ni mars sinne lääkärin tykö.
 
-juuri kun olet nukahtamassa, vauva alkaa itkeä tai esikoinen hiipii makkariin ja jää ovensuuhun kuiskimaan
nousevalla volyymillä "äiti..ÄITI... " etkä tietenkään saa enää unta loppuyönä, kun juuri ratkaisevalla hetkellä herätetty
:headwall:

- täysi suodatinpussi, joka päättää pettää sillä lyhyellä matkalla keittimestä roskikseen

- kun kahvi on päässyt loppumaan. minun maailmaani se ei kaada, juon itse yleensä teetä tai kaakaota
mutta mies murjottaa ja kiukkuilee kahvintuskaansa saaden lopulta minutkin pahalle tuulelle
 

Yhteistyössä