G: Ärsyttäviä pikkuasioita! *mUr* ;)

Listataanko sellasia pieniä arkipäivän asioita joista voi mennä "päivä pilalle" jos ne on väärin/tekemättä/jonkun muun tekemä tms.

Mulla on mm:
*Tiskikaapissa oltava tietty järjestys, näen punaista jos se on väärin täytetty ja on pakko järjestää se niinkuin sen kuuluukin olla. Sama juttu pätee tiskikoneeseen.
*Myös väärin viikatut pyykit ärsyttää.
*Väliovi on pakko olla kiinni, samoin vessanovi.
*En voi lähteä mihinkään ennenku oon käyny suihkussa ja kahvin kanssa tupakalla.

..Ohan näitä.. Muuten voi olla kaaos kämpässä, mutta ei joissain asioissa. ;)
 
* Kännykkä on oltava mukana, aina, jos liikun kodin ulkopuolella
* Se, etä KUKAAN muu ei meillä voi täyttää paperikaappia (wc-, ja talouspapaerit ) isoista paperisäkeistä muu kuin MINÄ :kieh:
* Astiat ei mene tiskikoneeseen suoraan, vaan ne jätetään altaaseen lojumaan, ja minä joudun täyttämään koneen
 
- kengät täytyy olla eteisessä järjestyksessä, eikä hujan hajan
- maustekaapissa purkeissa etiketit suorassa, ettei tarvii pyörittää purkkia nähdäkseen sen sisällön
- wc paperi pitää olla oikein päin, eli paperi kulkee yläkautta
- hanoissa ei saa olla roiskeita, vaan niitten täytyy kiiltää
- vaaleat pyykit omassa korissa ja tummat omassa


onhan näitä pakkomielteitä, ei ne mun päivää pilaa, mutta neuroottinen kuin olen, niin saatan tupista asioista....
:LOL: :kieh:
 
* se jos joku o kassaan laittanu setelit väärin päin (tämä siis töissä)
* se et lautaset o tiskikaapis väärtepäin
* se et jos on joku jättäny kaapin oven auki/raolleen (ihan ku sitä ei vois laittaa kunnolla kiinni)
* ku wc-paperirulla o telineessä väärtepäi
* repussa pitää koulukirjojen olla siten et taaimmaisena o isoimmat ja siit kohti pienempiä ja penaali siististi sivussa pystyssä, eikä kaikki sikinsokin.. :whistle:

jne
jne
jne
jne :kieh: :D :LOL: :whistle:
 
*se, että kaapista otetaan taas se alimmainen paita/housut pinosta ja sit se loppupino rytätään sinne jotenkuten (mies ja esikoinen)
*tiskit jätetään tiskipöydän reunalle |O eikä koneeseen tai edes altaaseen
*kun purkkaa, tai muuta syödään vieressä suu auki lässyttäen kuuluvasti
*jos ei saa aamukahvia!
*valojen polttaminen päivällä turhaan
*ehdottomasti tuo että kaapinovat jätetään auki!
 

Yhteistyössä