G:Äitiyspakkaus 2010

  • Viestiketjun aloittaja Julia
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Miks noi on aina poikavoittoisia väristykseltään? Sais joskus olla jotain ihanaa enemmän tyttömäistä, vaikka vaaleenpunanen haalari tms.
Miksi kaiken pitäs aina olla vaaleanpunaista? ja siis tähän törmään ihan myötäinsä et kaikki tyttö vauvat pitäs pukea vaaleanpunaseen ja mitään muuta väriä ei vois käyttää :eek:
 
98
Alkuperäinen kirjoittaja mary:
vaaleenpunanen haalari olis kyllä mun mielestä vähän turhan radigaalisti tytöille suunnattu. kun taas vaaleensininen ja harmaa on paljon neutraalimpia. olihan viimepakkauksessa punasia sydämiä siinä makuupussissa.
Minusta vaaleansininen ei ole vauvalla yhtään sen neutraalimpi kuin vaaleanpunainen.
 
vieras
Ihana toi ruokalappu ja ne kissasukat.
Vanupuku ihan hirvee,samoin noi oranssit yökötykset.
Pakkokait nuita värejäkin on joskus silti vaihdella.

Tosi paljolta tuntuu toi pakkausken vaate/tavara määrä.Onko siinä aina noin paljon kaikkea:D

 
bud
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Miks noi on aina poikavoittoisia väristykseltään? Sais joskus olla jotain ihanaa enemmän tyttömäistä, vaikka vaaleenpunanen haalari tms.
Miksi kaiken pitäs aina olla vaaleanpunaista? ja siis tähän törmään ihan myötäinsä et kaikki tyttö vauvat pitäs pukea vaaleanpunaseen ja mitään muuta väriä ei vois käyttää :eek:
No vaikka keltasta, oranssia, lilaa, valkosta, tummanpunasta! Muttei aina sinistä, harmaata tai muuta yhtä ankeeta.
 
haloo
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Miks noi on aina poikavoittoisia väristykseltään? Sais joskus olla jotain ihanaa enemmän tyttömäistä, vaikka vaaleenpunanen haalari tms.
Sä vaan näät ne poikamaisina?
Neutraalejahan noi on.
Harvat pojilleen rimpsumekkoja haluaa pukea,tai jotain tyttömäisiä vaaleanpunaisia haalareita.
Eikä tuo ole mikään näin hurmaat naapurit pakkaus.Ostakaa niitä mekkojanne jos niitä mielitte.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Miks noi on aina poikavoittoisia väristykseltään? Sais joskus olla jotain ihanaa enemmän tyttömäistä, vaikka vaaleenpunanen haalari tms.
Miksi kaiken pitäs aina olla vaaleanpunaista? ja siis tähän törmään ihan myötäinsä et kaikki tyttö vauvat pitäs pukea vaaleanpunaseen ja mitään muuta väriä ei vois käyttää :eek:
No vaikka keltasta, oranssia, lilaa, valkosta, tummanpunasta! Muttei aina sinistä, harmaata tai muuta yhtä ankeeta.
Noin harmaa ja oranssi voittoista pakkausta ei ole tainnut kovin monasti olla.
Lilaakin on kyllä ollut.Mut eikait sitäkään nut joka vuosi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Miks noi on aina poikavoittoisia väristykseltään? Sais joskus olla jotain ihanaa enemmän tyttömäistä, vaikka vaaleenpunanen haalari tms.
Miksi kaiken pitäs aina olla vaaleanpunaista? ja siis tähän törmään ihan myötäinsä et kaikki tyttö vauvat pitäs pukea vaaleanpunaseen ja mitään muuta väriä ei vois käyttää :eek:
No vaikka keltasta, oranssia, lilaa, valkosta, tummanpunasta! Muttei aina sinistä, harmaata tai muuta yhtä ankeeta.
Juu värejä kyllä saa käyttää ja olihan tuossa joitain ihan iloisia pilkahduksia mut taitaavat joutua turvautumaan näihin harmaisiin ym väreihin jotta kävis useammalle kun noihin voi sit itse ostaa kaveriks värikkäämpää.
 
hoh hojo
Alkuperäinen kirjoittaja jaaeityhjiäpoissa:
Hieno pakkaus. Itselläni on tyttö, joten onneksi sain 2008 pakkauksen, joka oli väreiltään neutraali. Tuo on todella poikamainen, miksi jopa lakana on vaaleansininen?

Liivinsuojat ja vaipat on tuossa uudessa pakkauksessa tosi hyvät.
Missä sä näät vaaleansinisen lakanan? Valkonen lakanahan siinä on, tuo vaahtomuovipatjahan tuossa on v.sin! :D Silmä käteen.............
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
juuri edellisessä pakkauksessa oli esim. tyttövoittonen (semmonen persikkaan vivahtava) collegepuku.
se oli musta kamala, vaikka tyttö tulossakin.
No mitä väliä? Ihan asiansa ajaa, on lämmin ja pehmoinen.
varmaan onkin hyvä ja lämmin ja pehmoinen, en sitä tarkoittanutkaan. kommentoin nyt vaan sitä väriä, mistä täällä koko ajan puhutaan, että se on poikien ja se on tyttöjen värinen. Musta se väri oli kamala. mutta todellakin ajattelin laittaa sen lapselleni päälle, vaikka väri onkin mun mielestä kamala.
 
Oli kyllä enemmän pojalle suunnattu. Meille on viime vuoden pakkaus otettu ja näin jälkeenpäin harmittaa, että en ottanut rahana sitä :| Haalarikin jää siitä varmaan käyttämättä, kun ensin poika oli liian pieni siihen ja ensi syksynä voi olla jo liian suuri..
 
äiti86
munki mielestä noi kestoliivinsuojat on ihan huippujuttu tossa pakkauksessa. Toivottavasti niitä on silloinkin jos meille joskus vielä tulis vauva! Hauska musta toi makuupussi ja muutenki kuvat on ihanan lapsekkaita. Mun ystävä oli viimeksi venäjältä kylässä kun haettiin (-08) pakkaus esikoiselle ja oli ihan ihmeissään et minkä arvonnan oon voittanu eikä voinu millään käsittää et kaikki halukkaat saa tommosen pakkauksen ku vauva tulee. sanoi että siinä koko pakkauksessa oli puolet enemmän vaatteita mitä sen lapsella vauvana oli ja oli muutoinkin tosi ihastunut että oikeen makuupussi ja ulkohaalari ja kaikki. Kyllä me ollaan täällä aika onnekkaita että tommonen saadaan ylipäätään! Ja musta oli aika tyylikkäät värit että voi sitten itse ostella sitä vaaleanpunaista/sinistä lisäksi noihin väreihin.
 
---
Hienompi kuin 2009 pakkaus, joka itsellä. Tuo vanupukukin tullut takaisin, viime pakkauksessahan oli se omítuinen haalari..... Kestoliivinsuojille olisi myös itsellä ollut tarvetta.

Eikä ole poikien värinen ollenkaan, sopivan neutraali...
 
Mun mielestän toi makuupussi oli oikein erityisen kiva! =) Haalari vähän turhan harmaa mun makuuni ja muutenkin saisi olla enemmän väriä paketissa. Mutta en valita! Tulee sitä kuitenkin muitakin vaatteita hankittua joilla voi sitten piristää tuota neutraalia pakkausta! Otan ehdottomasti (tuli kumpi vaan). =)
 
mun mielestä toi on ihana,ottaisin kyllä jos tarvetta ois eikä väliä tulisko tyttö vai poika.no mulla on pojalla käytössä vaaleanpunaisia lakanoitakin ja punainen haalari :D ja mun mielestä toi on kivempi toi haalari ku -09 pakkauksen ja ois toi vanuhaalarikin,en tykkää siitä ihme haalarista mikä nyt tuli.
 

Yhteistyössä