G:Äitiyspakkaus 2010

  • Viestiketjun aloittaja Julia
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja neela:
Samoin tykkään ku poika on tulossa. Tytölle en tuota pakkaus ois ottanut !
ihan tosi? mulle tulossa tyttö ja olisin mieluummin ottanu tämän kuin edellisen. Mutta mie itse kyllä tykkään pukeutua just "poikien väreihin", joten johtuu varmaan siitä =)
Olen jopa ostanut pari poikien vaatetta meidän tytölle, kun ne on olleet niin sulosia. en siis mitään kravaattia tai muuta yhtä poikamaista..
 
Mä tykkään, tuli tyttö tai poika niin otan tuon.

Kiertoon menee suoraan makuupussi, kevyt vanuhaalari, pussilakana ja ne 50cm valkoiset body ja potkarit. Tai ainakin nyt tuntuu siltä, että ne on mun makuun liian rumia enkä halua käyttää niitä.
 
Mä tykkään. Tykkäsin enemmän tuosta mitä tästä vanhasta minkä sain tuolle 1kk ikäiselle tytölle.

Ja BUD; juuri edellisessä pakkauksessa oli esim. tyttövoittonen (semmonen persikkaan vivahtava) collegepuku. Ja eipä taitas vaaleanpunainen haalari saada kannatusta poikien äideiltä.
 
mary
vaaleenpunanen haalari olis kyllä mun mielestä vähän turhan radigaalisti tytöille suunnattu. kun taas vaaleensininen ja harmaa on paljon neutraalimpia. olihan viimepakkauksessa punasia sydämiä siinä makuupussissa.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
kivan näköinen.tarvetta ei tosin ole.olispa silloin aikanaan ollut noita kestoja pakkauksessa. olisin halunnut kokeilla, mutta ei niitä saanut mistään läheltä silloin.
sama täällä olisi kestoille ollut käyttöä. t. kaupan muovipussit kuorivaippana :D Ja paketin kuosit tuli ihan yllätyksenä, ei ollut nettiä mistä olisi voinut katsoa minkälainen paketti tulossa.
 
jaaeityhjiäpoissa
Hieno pakkaus. Itselläni on tyttö, joten onneksi sain 2008 pakkauksen, joka oli väreiltään neutraali. Tuo on todella poikamainen, miksi jopa lakana on vaaleansininen?

Liivinsuojat ja vaipat on tuossa uudessa pakkauksessa tosi hyvät.
 

Yhteistyössä