G:Äiti! Miten laittaudut aamulla?

Siinähän se kysymys tulikin. Kiinnostaa, miten muut panostaa ulkoiseen olemukseensa päivittäin. Kuuluuko siihen kenties suihku, hiustenlaitto, meikit? Entä onko säännöllisiä kampaaja-aikoja, kosmetologikäyntejä jne. ?

Itse käyn aamulla suihkussa, ehostan meikillä kevyesti ja hiukset jätän yleensä vaan auki. Vauva-aikana pidin paljon hiuksia kiinni koska ulkoilimme usein vaunutellen.
Kampaajalla käyn 3-4 kuukauden välein kaunistautumassa =)
 
käyn aamuisin suihkussa (pesen hiukset ),sit aamukahvin jälkeen hiusten kuivaus ja laitto sekä hampaan pesu ja meikkaus,mikä mulla helppo,ku en käytä ku ripsivärii.. :D sit töihin..kampaajalla käyn tilanteen mukaan,huomenna meen..
 
me
Aamulla suihku,joka toinen päivä hiusten pesu+fööni,välillä auki mut aika usein hauenleuoilla kiinni..puuteri ja ripsiväri..kerran kuukaudessa värjään itse hiukset..kampaajalla käyn pari kertaa vuodessa.
 
satu86
en käy suihkussa aamulla koska lapsi on hereillä ja sen kanssa on hankala käydä suihkussa. meikkiä en käytä ja hiuksia en jaksa laittaa mitenkään koska kotonahan mä olen ja ei tarvii ketää miellyttää. itse en ymmärrä niitä jotka meikkaa kotona ollessaankin! jotenkin turhaa,mut sehän oli vain minun mielipide :ashamed:
 
TheUnforgiven
Riippuu ulkoilmasta menenkö ulos vai olenko vauvan kanssa kotona kokopäivän..jos pidemmälle kaupunkiin tai muualle meikkaan laitan hiukset. kotona ihan kevyt meikki..joka aamu suihkuun..kampaajalla en ole ehtinyt käymään vielä kun on tätä pikkuvauva arkea..mutta pikkuhiljaa kaikki taas "tasaantuu" ja meinasinkin varata ajan kampaajalle ja kulmien muotoiluu ja värjäykseen. kosmetologilla en käy.
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
en käy suihkussa aamulla koska lapsi on hereillä ja sen kanssa on hankala käydä suihkussa. meikkiä en käytä ja hiuksia en jaksa laittaa mitenkään koska kotonahan mä olen ja ei tarvii ketää miellyttää. itse en ymmärrä niitä jotka meikkaa kotona ollessaankin! jotenkin turhaa,mut sehän oli vain minun mielipide :ashamed:
Kyllä musta on kiva näyttää hyvältä..ja onhan se pieni piristys miehellekkin. Tykkään meikata ja laittaa tosin nyt en ole paljon ehtinyt kun vauvan kanssa aika mene kuin siivillä mutta yleensä. ;) tulee hyvä olo itselle kun tietää että näyttää hyvältä
 
me
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
en käy suihkussa aamulla koska lapsi on hereillä ja sen kanssa on hankala käydä suihkussa. meikkiä en käytä ja hiuksia en jaksa laittaa mitenkään koska kotonahan mä olen ja ei tarvii ketää miellyttää. itse en ymmärrä niitä jotka meikkaa kotona ollessaankin! jotenkin turhaa,mut sehän oli vain minun mielipide :ashamed:




siis sulla on vain yksi 03/06 syntynyt lapsi?eikö viihdy ammeessa?mä otan lapsen istumaan ammeeseensa siksi aikaa kun peseydyn(tietty jos teillä ei mahdu ja haluat iltaisin käydä)..ja vaikken itse ole missään menossa käymään on mukavampaa kun hiuksetkin on jotenkin ihmismäisesti:Dpiristää omaa elämää,en laittaudu muita varten..mut kukin viihtyy miten tuntee olonsa mukavaksi.
 
No,täällä kotona harvemmin on ketään katsomassa niin ei tule paljoa panostettua tuohon ulkonäköön.joskus voin olla aamusta iltaan hiukset sekaisin.Sen että vien pojan tuohon 50 metrin päähän eskariin niin sen takia en paljoa viitsi suihkussa käydä ja ehostusta alkaa laittamaan.Jos on kaupassa käyntiä niin sitten yritän saada itsestäni edes hivenen ihmisen näköisen ja puen jopa päivävaatteet päälle.Harvoin kuitenkin meikkaan.
 
Pesen hampaat. Ja loppupäivän kuljenkin tukka sojottaen joka suuntaan ja yövaatteet päällä :D

Jos satutaan lähtemään johonkin, niin etuhiukset laitan pinnillä ja muut hiukset ponnarille, ripsiväriä ja kajalia, sekä päivävaatteet päälle.

Kampaajalla käyn joskus ja jouluna.
 
satu86
Alkuperäinen kirjoittaja me:
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
en käy suihkussa aamulla koska lapsi on hereillä ja sen kanssa on hankala käydä suihkussa. meikkiä en käytä ja hiuksia en jaksa laittaa mitenkään koska kotonahan mä olen ja ei tarvii ketää miellyttää. itse en ymmärrä niitä jotka meikkaa kotona ollessaankin! jotenkin turhaa,mut sehän oli vain minun mielipide :ashamed:




siis sulla on vain yksi 03/06 syntynyt lapsi?eikö viihdy ammeessa?mä otan lapsen istumaan ammeeseensa siksi aikaa kun peseydyn(tietty jos teillä ei mahdu ja haluat iltaisin käydä)..ja vaikken itse ole missään menossa käymään on mukavampaa kun hiuksetkin on jotenkin ihmismäisesti:Dpiristää omaa elämää,en laittaudu muita varten..mut kukin viihtyy miten tuntee olonsa mukavaksi.
juu yksi on.. mut meille ei vessaan mahdu ammetta ja kaiken lisäksi en tiedä missä se on ku muuton yhteydessä taidettiin se johonkin jättää. enkä mä kyllä joka aamu viitsisi lasta ammeeseen laittaa. pesut kuuluu iltaan!
 
Pesen kasvot ja hiukset,harjaan hampaat,föönaan hiukset ja laitan rullat päähän.Meikkaan jos ollaan menossa johonkin esim.kerhoon mutta en kauppaan tai pihalle.Kampaajalla pitäs käydä noin kerran kuussa hiusmallin takia mutta käytännössä ei onnistu miehen työn takia,ja mies on mun ainut lapsenvahti.Nyt oon käynyt kampaajalla viimeks varmaan 1,5 kuukautta sitten?Vaikea varata kun ei miehen töistä tiiä mitään ja jos yllättäen on aikaa niin on vain extempore-paikkoja joista vain huonoja kokemuksia kun kampaajalla on vain kiire :kieh:

Kosmetologilla olis ihanaa käydä 2 kertaa vuodessa.Käyn niin monesti kun mies ostaa lahjakortteja :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
en käy suihkussa aamulla koska lapsi on hereillä ja sen kanssa on hankala käydä suihkussa. meikkiä en käytä ja hiuksia en jaksa laittaa mitenkään koska kotonahan mä olen ja ei tarvii ketää miellyttää. itse en ymmärrä niitä jotka meikkaa kotona ollessaankin! jotenkin turhaa,mut sehän oli vain minun mielipide :ashamed:
laita lapselle pari lelua vessan ovelle,niin voi leikkiä niillä sillä aikaa ellei osaa olla itsekseen muualla huoneissa sen aikaa =) meillä tyttö oli vauvana sitterissä vessan ovella ja vanhempana päivysti vessan ovella äidin suihkun ajan :D

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
harjaan hiukset ja suihkutan ehkä aloe veraa naamaan.
siinä se.
en usein meikkaa koska kaunis ilmankin :D

usein illalla tai päivällä suihkussa kun mieskin kotona.
Meikkaaminen onkin kauneuden korostusta, sen takia mä meikkaan joka päivä

 
Nalletar
Suihkussa, hampaiden harjaus ja dödö. Meikkiä ripsari, puuteri ja huulirasva. Jotain tuoksua myös. Ja hiuksiin jotain tököttiä, että pysyvät jotenkin. Kampaajalla käyn 2kk välein ja värjäytän samalla kulmani.
 
Olen toivoton aamuisin. Siksi käyn aina illalla suihkussa. Lisäksi olen niin vilukissa, että palelen puoleen päivään, jos lähden vähänkin kostealla tukalla aamulla ulos.

Mutta illalla siis suihku, ja silloin laitan tukkaa sen verran, että se on aamulla helppo ns. kohentaa kuosiin.

Aamulla puhdistan kasvot, laitan rasvat, dödön, hajuveden ja korut. Lisäksi valokynää mustiin silmänalusiin, hyvin kevyt rajaus ripsentyveen ja ripsiväri sekä aurinkopuuteria sipaus poskipäille.

Jos olen ainoastaan kotona ja pihapiirissä, jätän em. listasta rajaukset ja ripsarit pois.

 
satu86
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
en käy suihkussa aamulla koska lapsi on hereillä ja sen kanssa on hankala käydä suihkussa. meikkiä en käytä ja hiuksia en jaksa laittaa mitenkään koska kotonahan mä olen ja ei tarvii ketää miellyttää. itse en ymmärrä niitä jotka meikkaa kotona ollessaankin! jotenkin turhaa,mut sehän oli vain minun mielipide :ashamed:
laita lapselle pari lelua vessan ovelle,niin voi leikkiä niillä sillä aikaa ellei osaa olla itsekseen muualla huoneissa sen aikaa =) meillä tyttö oli vauvana sitterissä vessan ovella ja vanhempana päivysti vessan ovella äidin suihkun ajan :D
muttaku meidän tyttö on niin, miten se nyt sanotaan. rakastaa kylpemistä niin paljon että ei sitä saisi sieltä pois pysymään.. huutaa mulle aina jos en laita sille tarpeeksi nopeasti vettä tuohon suihkun alla olevaan altaaseen. siis hullu suihku fani!
 
Aamuisin en käy suihkussa vaan joka ilta. Aamulla sit pesen hampaat, harjaan hiukset ja meikkaan:meikkivoide,puuteri,luomiväri,kajali ja ripsiväri ja tietty jotain hajuvettä. tän kaiken teen olin sit kokopäivän kotona tai johonki menossa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu-x:
Siinähän se kysymys tulikin. Kiinnostaa, miten muut panostaa ulkoiseen olemukseensa päivittäin. Kuuluuko siihen kenties suihku, hiustenlaitto, meikit? Entä onko säännöllisiä kampaaja-aikoja, kosmetologikäyntejä jne. ?
En käy koskaan aamuisin suihkussa, tämä tupee ei ehdi kuivumaan.
Koskaan en ole käyttänyt hiustenkuivaajaa, enkä käytä! :D

Aamuisin naaman ja hampaiden pesu, meikkivoide ja puuteri sekä tukka kiinni, töissä on pakko olla.
:)
 

Yhteistyössä