G: 6kk täysimetystä

Kaikki varmaan on huomannut, että tää on aika imetysvastainen palsta. :snotty:
Olisi mielenkiintoista tietää löytyykö täältä mun lisäksi ketään, joka olisi edes yhtä lasta täysimettänyt 6kk. =)
Mielellään ei mitään selityksiä, pelkkä ilmoittautuminen riittää.

Pakollinen loppukaneetti: Tämä gallupin tarkoitus ei ole syyllistää imetyksessä epäonnistuneita.
 
No...mun kuopus sai pelkkää rintaa 6½ kk, mutta oli sairaalassa hieman alle 3 kk iässä ja sai maitoa nenämahaletkusta (parikymmentä milliä tuttelia, loput mun omaa maitoa) kun oli niin huonona ettei jaksanut imeä, eli ei kai se sitten ole ihan virallisesti täysimetetty :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat:
Kaikki varmaan on huomannut, että tää on aika imetysvastainen palsta. :snotty:
Olisi mielenkiintoista tietää löytyykö täältä mun lisäksi ketään, joka olisi edes yhtä lasta täysimettänyt 6kk. =)
Mielellään ei mitään selityksiä, pelkkä ilmoittautuminen riittää.

Pakollinen loppukaneetti: Tämä gallupin tarkoitus ei ole syyllistää imetyksessä epäonnistuneita.
Eli jos ei ole täysimettäny puolta vuotta niin on sitten imetyksessä epäonnistunut, :headwall: imbesilli :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat:
Kaikki varmaan on huomannut, että tää on aika imetysvastainen palsta. :snotty:
Olisi mielenkiintoista tietää löytyykö täältä mun lisäksi ketään, joka olisi edes yhtä lasta täysimettänyt 6kk. =)
Mielellään ei mitään selityksiä, pelkkä ilmoittautuminen riittää.

Pakollinen loppukaneetti: Tämä gallupin tarkoitus ei ole syyllistää imetyksessä epäonnistuneita.

niinpä...
 
Teholla lisämaitoa (luovuttajan) kolmena ensimmäisenä elinpäivänä, mutta muuten sai pelkkää äidinmaitoa suoraan tissistä tasn 6 kuukauden ikään. Kehun silti aina kaikille täysimettäneeni puoli vuotta ja hauskaa oli :D
 
En ole muuten suostunut huomaamaan että tämä palsta olisi imetysvastainen. Ja jos olisikin niin ei se muuta minun asennettani imetystä kohtaan eikä sitä, että vauvani on saanut äidinmaitoa. Enkä pidä ketään epäonnistuneena minkään vauvan ruokintaan liittyvän asian takia, kunhan nyt on maitoa saanut yleensä.
 
Yksi epäonnistunut
Olisin kyllä täysimettänyt lapseni, mutta kun mun onnettoman tolleron lantio on niin ahdas, että joutuipa esikko teholle viikoksi ja oli siellä saanut nenä-mahaletkulla muiden maitoa. Eli en voi vastata kyllä, vaikka lisäruokaa annoinkin vasta 6kk.
 

Yhteistyössä