G: 155-160cm pitkät, kertokaa painonne, vois vähä verrata!

  • Viestiketjun aloittaja mölli
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuvaemo:
Aika samoissa lukemissa. Ja pitäs muutama kilo saada pois, mutta kun ruoka maistuu niin hyvälle :ashamed: .
joo, mulla elämäntaparemontti menossa vaikka en oo vielä ees pyöreä, mutta jos tätä vauhtia jatkaa niin ei hyvältä näytä.. mulla paino tippunut nyt 2kg..
 
pippuri
oon 173 ja painan nyt 62, pakko saada -5 kg. kyllä oot aika painava ku oot nii lyhyt ja painat noin paljon... kannatas laihduttaa varmaan ja alkaa syödä terveellisemmin ja liikkua enemmän. minkä ikänen oot? mun mutsi on 162 ja painaa 59 ja se on sentää yli 50vee pullukka...
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja hui!:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
mä oon kyllä 152 pitkä vaan... 41,5 kiloa nyt, mutta yleensä se on ollut 43-44 kiloa
voi luoja sä oot laiha :eek:
No tällähetkellä olen. Olin vatsataudissa vähän pidemmän aikaa mutta kyllä se normaali paino tulee takaisin ihan väkisinkin.
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
mä oon kyllä 152 pitkä vaan... 41,5 kiloa nyt, mutta yleensä se on ollut 43-44 kiloa
Mun äiti on samaa kokoluokkaa... tai pituutta on 158cm, mutta painoa oli keväällä vielä 44kg. Sitten lopetti tupakanpolton ja on saanut muutaman kilon painoa lisää. Nyt näyttää jo ihan terveeltä :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja pippuri:
oon 173 ja painan nyt 62, pakko saada -5 kg. kyllä oot aika painava ku oot nii lyhyt ja painat noin paljon... kannatas laihduttaa varmaan ja alkaa syödä terveellisemmin ja liikkua enemmän. minkä ikänen oot? mun mutsi on 162 ja painaa 59 ja se on sentää yli 50vee pullukka...
no mä oon kyllä edelleen normaalipainossa enkä tosiaan yhtään ees pyöreä :D
 
159cm ja n.65kg. Kaikki, mitä 2,5 vuotta sitten jäi lapsen syntymän jälkeen kiloja, kulkee vieläkin mukana. Ei auttanut 1v4kk imetyskään. Ennen raskautta oli 59kg. Liikkua voisi enemmän, mutta nälkäkuurille en halua.
 
pippuri
Alkuperäinen kirjoittaja hui!:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
mä oon kyllä 152 pitkä vaan... 41,5 kiloa nyt, mutta yleensä se on ollut 43-44 kiloa
voi luoja sä oot laiha :eek:

No ei todellakaan oo, naisen ihanne paino tai siis kaunein vartalo on silloin ku paino on - 15 yksikköä pituudesta (esim 170/55) silloin on paras. Aina ku olen miehiltä kysyny ni sanovat näin ja se on mun mielestä totta myös.
Eli sä oot aivan täydellisissä mitoissa ku oot kuitenki niin lyhyt...
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pippuri:
oon 173 ja painan nyt 62, pakko saada -5 kg. kyllä oot aika painava ku oot nii lyhyt ja painat noin paljon... kannatas laihduttaa varmaan ja alkaa syödä terveellisemmin ja liikkua enemmän. minkä ikänen oot? mun mutsi on 162 ja painaa 59 ja se on sentää yli 50vee pullukka...
no mä oon kyllä edelleen normaalipainossa enkä tosiaan yhtään ees pyöreä :D
Kyllä olet ihan normaalipainoinen. Ei mitenkään edes normaalipainoin ylärajoilla.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja pippuri:
Alkuperäinen kirjoittaja hui!:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
mä oon kyllä 152 pitkä vaan... 41,5 kiloa nyt, mutta yleensä se on ollut 43-44 kiloa
voi luoja sä oot laiha :eek:

No ei todellakaan oo, naisen ihanne paino tai siis kaunein vartalo on silloin ku paino on - 15 yksikköä pituudesta (esim 170/55) silloin on paras. Aina ku olen miehiltä kysyny ni sanovat näin ja se on mun mielestä totta myös.
Eli sä oot aivan täydellisissä mitoissa ku oot kuitenki niin lyhyt...
-15 yksikköä pituudesta pois valehtelee, koska suhde ei lyhyellä ja pitkällä ihmisellä ole silloin sama. 180 pois 15 ja 150 pois 15, ei ole sama asia.
 
pippuri
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pippuri:
oon 173 ja painan nyt 62, pakko saada -5 kg. kyllä oot aika painava ku oot nii lyhyt ja painat noin paljon... kannatas laihduttaa varmaan ja alkaa syödä terveellisemmin ja liikkua enemmän. minkä ikänen oot? mun mutsi on 162 ja painaa 59 ja se on sentää yli 50vee pullukka...
no mä oon kyllä edelleen normaalipainossa enkä tosiaan yhtään ees pyöreä :D
Kyllä olet ihan normaalipainoinen. Ei mitenkään edes normaalipainoin ylärajoilla.
 

Yhteistyössä