Furry Frenzies, mitä ne on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesky Pixie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pesky Pixie

Aktiivinen jäsen
11.09.2008
26 526
2
36
Siis.. onko se hiukan sama kuin zhu zhu pets? :D En ymmärrä. Oonko mä paha äiti jos mun lapset ei saa mitään kamalaa zhu zhu petsiä tai mitään furry Frenziä? :D Mä en jotenkin tajua niitä elukoita. :O

Mitä noi edes on?? Kuulostaa ihan ulkoavaruuden örkeiltä... Mikä se leffa olikaan... cremlins taijotain.... :D

no ne näyttää ainakin ihan samanlaisilta kuin ne zhu zhu petsit, sellaisia karvaisia jotain jotka liikkuu ja ääntelee. Mä en vaan tykkää sellaisista leluista :O Mä sanoin tytölle, että mä ennemmin ostaisin oikean hamsterin tai jonkun, ja me ostettiinkin, kaksi gerbiiliä. :D

...öh, mä en tiedä edes miltä zhu zhu petzit näyttää.... :ashamed: ellei ne ole niitä pieniä petshoppeja mitä muksuilla oli muutama vuosi sitten. Kai niitä vieläkin on kaupoissa.....

:D Ei kun pet shopit on sitten taas eri asia :whistle: Niistä mä tykkään, koska ne ei pidä ääntä. :D Nää zhu zhu petsit ja ilmeisesti myös furry frenzit on sellaisia karvaisia hamsterin tapaisia jotka menee pyörien kanssa pitkin lattiaa ja metelöi. :O Mä vaan ajattelin, jos joku tietää onko noilla kahdella jotain eroa.

Voi herranen iaka. Mä olen jo ihan pihalla lasten leluista! :O Sitä se teettää kun muksut kasvaa. Legoista sentään tiedän yhtä sun toista.... ja mangoista.... :)
Onneksi meillä on vielä toi iltatähti, pääsee äitikin taas leikkimään :D

Voi herranen iaka. Mä olen jo ihan pihalla lasten leluista! :O Sitä se teettää kun muksut kasvaa. Legoista sentään tiedän yhtä sun toista.... ja mangoista.... :)
Onneksi meillä on vielä toi iltatähti, pääsee äitikin taas leikkimään :D

Sellasta se on kuule. Huoh. Mä en TOSIAANKAAN tykkää mistään itsekseen leikkivistä otuksista, :kieh: mutta kun nyt ne tuntuu olevan niin suosiossa ja sellainen pitäis saada ja HUOH. :kieh: Mä oon kanssa enemmän lego-linjalla. :whistle:

...joo toi on kyllä paha kun lapset haluu sitä ja tätä kauheeta roskaa (ja kamalia tavaroita...) kaikki mainokset pitäisi kelata tveestä ohi, posti sensuroida ja lelukuvastot polttaa takassa |O

Joo, lego linjalla minäkin. Ja samoin lapset. Onnekis. Toi nuorimmainen vielä niin pieni ettei vielä tiedä mitä kaikkee kivaa voisi haluta... ;)

Jep. :D Meillä ei toistaiseksi oo ollut yhtään ainoaa lelua, joka pitää itsekseen melua tai liikkuu ilman lihasvoimaa.:D Muumeja, prinsessoja... sellaisia meillä on. :) Tytöt halusi barbeja ja niitä sai, mutta ei niillä kyllä juurikaan leikitä... Mä tykkään sellaisista perinteisitä leluista. :D Eikä meillä katsota edes mainoksia. :laugh: Mutta päiväkodin myötä ne on alkaneet vaatimaan kaikkia hullutuksia :O

zhu zhu on hamsteri ja pitää vähemmän ääntä kuin furry. Furryt on haisunäätiä, oravia ja hiiriä ainakin. toisaalta zhu zhu ei liiku yhtä ketterästi kuin furry ja furryllä on juoksupallo/pyörä tms jolla se voi liikkua.

furry on sellainen johon et halua törmätä yöllä pimeässä kun se alkaa ääntelemään kun sitä liikauttaa :)

Meillä on molempia ja muutaman päivän lapset vongutti niitä putkeen ja nyt harvemmin. ihan kivoja leluja.

[QUOTE="Pomm";22687167]zhu zhu on hamsteri ja pitää vähemmän ääntä kuin furry. Furryt on haisunäätiä, oravia ja hiiriä ainakin. toisaalta zhu zhu ei liiku yhtä ketterästi kuin furry ja furryllä on juoksupallo/pyörä tms jolla se voi liikkua.

furry on sellainen johon et halua törmätä yöllä pimeässä kun se alkaa ääntelemään kun sitä liikauttaa :)

Meillä on molempia ja muutaman päivän lapset vongutti niitä putkeen ja nyt harvemmin. ihan kivoja leluja.[/QUOTE]

Oh my God. :p Kuulostaa kamalalta. :O

Yhteistyössä