FST5: Kohtu vuokrattavana ja G: Mitä mieltä olet asiasta?

Mun mielestä semmonen ihminen joka vuokraa kohtunsa, on rohkea ja vahva pitää olla henkisestikin. ja tietää todella mitä on tekemässä! minä en varmaankaan voisi antaa vauvaa pois, vaikka se ei olisikaan "minun"....
 
joanna
jos siittä sais kunnollisen korvauksen niin voisin. biologisestikkaan se ei olisi minun kun se hedelmöitettäisiin toisien sukusoluilla.
jos siihen asennoituu alusta asti että lapsi ei ole minun niin kyllä siitä luopua pystyy. ei ehkä kaikki.
pelkkä synnyttäminen ei kenestäkään tee äitiä.
tokihan sitä toivoisi että lapsi pysyisi jotenkin läheisenä. että ehkä sitä kumminkin sitten jollekkin läheiselle.
siskolleni voisin synnyttää ihan ilman korvaustakin.
 
Osaako joku sanoa että miten siinä jatko-osassa kävi? Olin tallentanut sen kohtu vuokrattavana dogumentin ja katsoin sen vasta äsken ja tajusin että siihen oli tullut jatkoa. Selvisikö sen Perulaisen kohdunvuokraajan juttu ja entä miten kävi kolmospojille?
 
Mari
Alkuperäinen kirjoittaja krisu81:
Osaako joku sanoa että miten siinä jatko-osassa kävi? Olin tallentanut sen kohtu vuokrattavana dogumentin ja katsoin sen vasta äsken ja tajusin että siihen oli tullut jatkoa. Selvisikö sen Perulaisen kohdunvuokraajan juttu ja entä miten kävi kolmospojille?
Onko joku katsonut tän jatko-osan?
 
huoh
Tähän sitä just mennään kun ensisynnyttäjien keski-ikä nousi huolestuttavasti, toivottavasti ei enää.
Mennään vielä turmelemaan köyhiä raukkoja koska se lapsi on SAATAVA. No jos se on niin saatava niin miksi ei viitsisi edes hiukan ennen 30v?
On olemassa myös lukusia hoitokeinoja miten voi sen vauvan masuunsa saada jos onni käy. Jos ei niin mielestäni tuo on liikaa! Itseään pitää jo vähän peiliin vilkasta. ( ja siis tarkoitan etenkin niitä jotka ovat jätättäneet tahallaan yrityksen myöhäseksi)

Ensin odotellaan ja odotellaan ja sitten ei lasta saada ja mennään istuttamaan toisen kohtuun ja seuraavassa kuvassa mollataan nuoria äitejä ei siis mitään teinejä vaan ihan normaaleja 20-30 vuotiaita... Hmm... voi nykyaikaa...
 

Yhteistyössä