FrontierVille, mistä saa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Taas näitä FrontierVille kysymyksiä.

Mistä mä saan teepannun?
Entä noita punaisia nauhoja?

Yks tehtävä on melkein valmis, pitäis vaan saada teepannu jostain. Apiloita oon siihen teehen jo saanut, mutta puuttuu toi pannu.

Ja toi kun painaa tosta kaupasta ja "Go inside", niin siinä on, että 0/2 Ribbon ja 26/5 Cloth = x2 present.

Ja siin alapuolella 0/2 Ribbon ja 3/2 Clothes = x0 Fansy Clothing.

Monta noitakin tarvii kun mulla on pariin kertaan ollu kaikki kasassa, mut sit tulee taas, että tarttee nauhoja yms..

Toivottavasti joku sai selvää tosta sepustuksesta ja osais auttaa.

Mä oon niin koukuttunu tohon peliin :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:
mä kysyn kanssa....

Ku siel repussa on se kohta "inventory" tms.... ni miten sieltä voi käyttää niitä tavaroita joissa ei lue "USE" tai miten mä voin saada lahjat käyttöö sielt gift boksista?

Mä just kans kyselin BV:ltä neuvoo :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Taas näitä FrontierVille kysymyksiä.

Mistä mä saan teepannun? => muistaakseni istuttamalla ja harvestoimalla apilaa
Entä noita punaisia nauhoja? => lahjana muilta pelaajilta

Yks tehtävä on melkein valmis, pitäis vaan saada teepannu jostain. Apiloita oon siihen teehen jo saanut, mutta puuttuu toi pannu.

Ja toi kun painaa tosta kaupasta ja "Go inside", niin siinä on, että 0/2 Ribbon ja 26/5 Cloth = x2 present.

Ja siin alapuolella 0/2 Ribbon ja 3/2 Clothes = x0 Fansy Clothing.

Monta noitakin tarvii kun mulla on pariin kertaan ollu kaikki kasassa, mut sit tulee taas, että tarttee nauhoja yms..

Toivottavasti joku sai selvää tosta sepustuksesta ja osais auttaa.

Mä oon niin koukuttunu tohon peliin :/

eli tossa jo jotain vastausta.

lahjoja sieltä gift boksista ei saa käyttöön ellei niissä lue että "use" ja kyllä niitä pelin edetessä tarvitaan, älkää huoliko.

fancy clothing tarttet siihen että saat itelles miehen. ja siihen tarttet pari paitaa jotka oot tehny kankaasta sekä niitä ribboneita sen määrän mitä siinä jokaisen kohdalla ilmotetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:
mä kysyn kanssa....

Ku siel repussa on se kohta "inventory" tms.... ni miten sieltä voi käyttää niitä tavaroita joissa ei lue "USE" tai miten mä voin saada lahjat käyttöö sielt gift boksista?

ai niin joo, unohdin tähän osittain vastata. eli lahjat tulee automaattisesti käyttöön gift boksista (eli puut kirjautuu puuinventaarioon, ruoka sinne minne se kuuluu, pisteet ja rahat samoin) ja vaan ne mitä on erikseen sulle laitettu, voit käyttää sen "use" toiminnon kautta. sama juttu siellä inventory-puolella.

Yhteistyössä