FrontierVille! Kysymyksiä.

Kyllä nyt menee hermo tohon lääkäritaloon, josta pitäis saada kerättyä ruisku, ja kerran vuorokaudessa pääsee kokeilemaan onneaan... ärrrrsyttävää! kaikkimullenytheti! :kieh:
Täällä toinen hermon menettäjä. Kaikkea muuta sälää kyllä tulee, muttei sitä ruiskua. Kaikista ilkeintä ettei voi edes tehdä toista torppaa, josta vois kanssa koitella onneaan.
 
Ei hajuakaan mistä te nyt oikeesti puhutte mutta ilmeisesti lääkäritalosta pitäis joku keräilyjuttu saada? ootteko avanneet teidän kaikki care packaget? :D Mä vittuunnuin tuossa vaihtohärdellijutussa siihen että sitä lakkia ei ikinä tullu ja kappas kummaa, eka package minkä avasin nii sieltä se tuli :)
 
care packageista on tullu kyllä kaikkia muita keräilyjä, jotka on ollu toivelistalla, paitsi tota ruiskua. Mä avasin varmaan 30 packagea... mä sain ruiskun niin, että poistin sen talon ja rakensin sit about 20 kertaa uudelleen (siis vaan ne 8 hakkausta, sit taas poistin ja alusta uusiks) kunnes sain sen. Sehän antaa niitä keräilyjuttuja välillä siinä hakatessa.
 
"Vieras"
Tossa kukka tehtävän toisessa osassa pitää "hoitaa" 10 Pansiesia. Mistä niitä saa?
Mä ostin jo sieltä kukkakärrystä sen Pasiense - tehtävän ja sain sen valmiiksikin, mutta mistään en silti löydä noita Pasienseja.
 
[QUOTE="Vieras";23274534]Tossa kukka tehtävän toisessa osassa pitää "hoitaa" 10 Pansiesia. Mistä niitä saa?
Mä ostin jo sieltä kukkakärrystä sen Pasiense - tehtävän ja sain sen valmiiksikin, mutta mistään en silti löydä noita Pasienseja.[/QUOTE]

Kun on suorittanut sen pansies questin, niin saa pansien. Nämä tehtävät voi suorittaa useasti, niin saa useamman pansien.
 
ai pärkele et menee hermot ton pelin kans. Kahteen päivään en oo päässy pelaamaan ja varmaan mun ruusutki on jo kuivuneet.

vajaan viikon on ollu ny ongelmia. Oon joutunu päivittämään sivua vähä väliä ku ei avaa missioneita, ei kauppaa ei pääse naapureille eikä saa palkattua ketään..

HOHHOIJJAAAA!!
 
Mulla oli kans ongelmia pelin kanssa monta päivää, laiton Zyngallekin viestiä pariin otteeseen. Nyt peli pelittää oikein, tällä hetkellä, toivottavasti ongelmat poistuu. Tosin varaston laajennusta en saa tehtyä kun ei ota sitä päiväbonuksen keräämistä tehtävään.
 
"Suski"
Mulla ainakin on lapsia jo kolme. Ja kannattaa ostaa kaupasta ''dinner bell'' ja laitat sen jonnekkin näkyvälle paikalle, sitä kun soittaa, kaikke perheen jäsenet könyää luolistaan ruokakellon luo :)
Ja jos mielitte saada hevosenkenkiä, pitää saada leveleitä. Helpoten pääsee kun tekee tehtäviä, iten en tätä ennen tajunnut, mutta nyt kun olen levelillä 49, niin tiedän kyllä että xp:tä alkaa ropisemaan kun niitä tehtäviä vaan jaksaa tehdä!
Tein itelleni kylläkin kaksi ''sala-käyttäjää'' ihan vaan sen takia kun oli naapureita niin vähän, ja kaverit eivät ollut niin aktiivisia kuin itse. Sala-käyttäjillä helppo lähettää tarvitsemiaan osia, yms.
 
Ärsyttää IHAN PER*ELEESTI kun on se etsivätoimisto niin mä en saa pyydettyä kuin yhen asian joka 7. tunti!! Tulee ilmoitus "hoging the mail" -läppää! menee siis ikä ja terveys enneku mun etsivätoimisto o valmis!

Samoten tulee siin koirankopis!
 
"Vieras"
Apua. Mä sain ton laajennus tehtävän valmiiksi, mutta ei se mun tilaani laajentanut. Edelleenkin tilan reuna on harmaana, ei tullut edes ilmoitusta että tehtävä olisi valmistunut vaikka 100% viimeinenkin osio tuli tehtyä. Koko tehtävä kuvake on poistunutkin siitä vasemmasta reunasta.


Mitäs nyt sit? Laitanko zyngalle viestiä vai olisko jotain "tehtävissä"?
 
"vieraskin"
[QUOTE="Vieras";23562242]Apua. Mä sain ton laajennus tehtävän valmiiksi, mutta ei se mun tilaani laajentanut. Edelleenkin tilan reuna on harmaana, ei tullut edes ilmoitusta että tehtävä olisi valmistunut vaikka 100% viimeinenkin osio tuli tehtyä. Koko tehtävä kuvake on poistunutkin siitä vasemmasta reunasta.


Mitäs nyt sit? Laitanko zyngalle viestiä vai olisko jotain "tehtävissä"?[/QUOTE]

Sun täytyy vielä ostaa se laajennus sieltä "maamyymälästä" :D
 
"Vieras"
Toi uus rakennus" Ponderosa Lodge" niin mistä siihen saa noita "Adobe Bricksejä" eli tiiliä?
Siinä on se kohta Hint mut huono kielipää kun on niin en ymmärrä :/

Rakennus ois valmis mutta kaikki 15kpl tiilejä puuttuu
 

Yhteistyössä