FrontierVille! Kysymyksiä.

12 tehtävää pitäis siitä tulla mutta en minäkään mitään uutta saanu. :/

Onko muuten muilla samaa vikaa että ei käydä kaikkien kavereiden luona? Tai siis mä en voi käydä ku abot 11 luona ennenko sanoo että kaikki bonukset tältäpäivältä käytetty. Reputationit on kuiteki levelillä 20.
 
Pitikin mennä aloittamaan se piparkakkutalotehtävä, nyt pitää taas pelata muita pelejä että sen saa... kyllähän se olis vielä ok jos olis ne samat pelit kuin viimeksi mutta tietenkin siinä on mukana tää cityville johon en ole halunnut lähteä mukaan. No, eipä sillä, eihän se tehtävä edes toimi, kun yrittää mennä n iihin peleihin siitä tehtävästä niin johonkin errorisivulle päätyy.
Tomiiko tuo teillä??
 
"mimo"
Oon tekemässä nyt tota 2 lapsi tehtävää. Mistä noita lautoja sai? Ku pitäs saada toi kehto tehtyä, ja siihen kehdon tekemiseen tarvii sitä puuhevosta, johon tarvii niitä lautoja, mutta en muista enää että mistä niitä lautoja saa??
 
Lautoja tehdään vankkureissa. (Yleensä niissä tehtäväluetteloissa alareunassa kerrotaan, mistä mitäkin saa.)

Piparkakkutalotehtävässä en ekavaiheessa saanut mafiatehtävän palkintoa ennen kuin laitoin postia zyngalle. Nyt sitten kolmosvaiheessa sama juttu, laitoin postia menemään, josko se sitä kautta taas tulisi.....
 
oug
Mäkin kaipaisin naapureita frontieriin. :)

Piparitalotehtävässä en saanu cityvillestä heti sitä palkintoa vaan parin päivän päästä se sit ilmestyi, kun cityvillen avasin. Mistä lienee sitten johtui...
 
uuden vuoden tehtävät tehtyinä. Ensin sain vain 20 hevosenkenkää, mutta tänään tuli sitten 30 lisää, kun vissiin oli valitettu... Kun sehän muuttui jossain välissä kesken kaiken, että olisi pitänyt saada tehtävät tehtyä 14.1 mennessä.
 
"mävaan"
Mulla on niin vähän naapureita siinä pelissä että taitaa loppua kohta koko pelaaminen. "pakotin" miehen ottamaan sen pelin itelleen niin käyn sieltä itelle lähettelemässä tavaroita :) Mutta sekin on kohta turhaa kun esim. tuo lääkärin taloon pitää 10 hanskat pyytää aivan muilta kuin naapureilta ja mun kaverit ei näihin ala :( Sais olla enemmän nuo tehtävät sellaisia jotka ei riipu naapureiden määrässä. Mun kaverit pelaa cityvilleä, farmvilleä ja muita.
 
[QUOTE="mävaan";23195661]Mulla on niin vähän naapureita siinä pelissä että taitaa loppua kohta koko pelaaminen. "pakotin" miehen ottamaan sen pelin itelleen niin käyn sieltä itelle lähettelemässä tavaroita :) Mutta sekin on kohta turhaa kun esim. tuo lääkärin taloon pitää 10 hanskat pyytää aivan muilta kuin naapureilta ja mun kaverit ei näihin ala :( Sais olla enemmän nuo tehtävät sellaisia jotka ei riipu naapureiden määrässä. Mun kaverit pelaa cityvilleä, farmvilleä ja muita.[/QUOTE]

Kyllä mä sain ne hanskat pyydettyä ihan naapureilta.
 

Yhteistyössä