Onko kukaan onnistunut nappaamaan siellä puolison? Kiltisti täyttelen kaikki tehtävät, mutta puolisoa ei näy... Viimeksi ilmoitti olevansa junassa.
Pihtareita. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Mä alan pikkuhiljaa epäillä, että ei ne Zyngan pojat ole vielä mitään puolisoja tonne tehnytkään... Plääh.
Mitä sun piti tehdä että sä sait sen? Mulla peli käskee tekemään jotain hienoja asuja ja kukkakimpun... olenko jo lähellä? Tuleeko siinä siis toinen pelattava hahmo, vai haahuileeko se mies siellä muuten vaan, vai miten?Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Mulla on ja annoin mieheni nimen sille.
No eikö se olisi sitten ihan normimies? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:haahuileeko se mies siellä muuten vaan
Tekemällä niitä tehtäviä se edistyy. Mies on myös pelattava hahmo.Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Mitä sun piti tehdä että sä sait sen? Mulla peli käskee tekemään jotain hienoja asuja ja kukkakimpun... olenko jo lähellä? Tuleeko siinä siis toinen pelattava hahmo, vai haahuileeko se mies siellä muuten vaan, vai miten?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No eikö se olisi sitten ihan normimies? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:haahuileeko se mies siellä muuten vaan
Kai sä otit vaimon?Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Mä pääsin naimisiin! Sai valita haluaako miehen vai vaimon.
Mä otin miehen, kun ajattelin että jos nää lisääntyis... Pitää vaihtaa vaimoon sitten kun on pari kakaraa pukattu maailmaanAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kai sä otit vaimon?Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Mä pääsin naimisiin! Sai valita haluaako miehen vai vaimon.
Kaksi rakennusta ja sitten siinä on kaikenlaista raivaamista ja viljelyä ja vaatteiden tekoa.Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Kuinka monta rakennusta pitää rakentaa ennenkuin sen vaimon/miehen saa?
Eli mitä kaikkea pitääkään tehdä?
mulla on tasan 1 nauha, 3 puutttuis..täytyy alkaa häiritsemään naapureit et lähettäis ne äkkiäAlkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Mulla taas niitä nauhoja on vaikka kuinka paljon, mutta puuttuu vieläkin yks naula, että saisin sen toisen rakennuksen valmiiksi. Niitä nauhoja vissiin tarvitaan sitä siippaa varten?