V
vieras
Vieras
Oletko maistanut kaikkia? Mikä parasta? Meille tulee huomenna vieraita enkä missään välissä kerkeä mitään leipomaan, niin ajattelin että olisiko tuollainen hyvä näin helle-aikana? Aamulla kun käyn kaupassa, kerkeän sitä vielä sulattamaan. Itse olen syönyt niistä mansikkaa, vadelmaa ja prinsessakakkua ja niistä mansikka ehdottomasti paras. Mutta ehkä joku osaa suositella muitakin.