Frödinge-kakut!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oletko maistanut kaikkia? Mikä parasta? Meille tulee huomenna vieraita enkä missään välissä kerkeä mitään leipomaan, niin ajattelin että olisiko tuollainen hyvä näin helle-aikana? Aamulla kun käyn kaupassa, kerkeän sitä vielä sulattamaan. Itse olen syönyt niistä mansikkaa, vadelmaa ja prinsessakakkua ja niistä mansikka ehdottomasti paras. Mutta ehkä joku osaa suositella muitakin.
 
Mansikka on ehdottomasti ihanin mielestäni, mies taas tykkää kinuskista eniten ja ei se hullumpaa olekaan, kannattaa maistaa jos kinuskista tykkää

Ruotsin kunkku ja kuningatarkin taitavat syödä näitä.
Voi sanoa kaffevieraille, että kunkun kakkua tarjolla

http://www.frodinge.fi/fi/index.asp?avd=kung&sida=kungligt
 
Ostat kääretortun ja pari litraa jäätelöä. Vuoraat kelmulla sellasen irtopohjaisen kakkuvuoan. Pohjalle ja reunoille kääretortun siivuja ja keskelle pari litraa hieman sulanutta jäätelöä. Kun olet saanut jäätelön levitettyä tasaisesti joka puolelle laita pakkaseen. Jonkin ajan kuluttua pakkasesta pois ja kumoat tarjoiluvadille. Ei tarvitse edes koristella, kun näyttää todella kauniilta. Voi tehdä itseasiassa mihin astiaan vain...
 
Tämä on paras!
71534_PE187115_S3.jpg
 

Similar threads

Yhteistyössä