Fritsun hoito-ohjeita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smartass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Smartass

Jäsen
23.01.2007
914
0
16
Sisko tuli festareilta kaula syötynä ja nyt tarvittaisiin hyviä ohjeita fritsujen poistamiseen... Hammastahnaa muistelen itse teininä käyttäneeni, mutta olikohan siitä yhtään mitään hyötyä? Onkos jotain hyviä vinkkejä ennenkuin sisko kotiin lähtee...?

Alkuperäinen kirjoittaja Smartass:
Sisko tuli festareilta kaula syötynä ja nyt tarvittaisiin hyviä ohjeita fritsujen poistamiseen... Hammastahnaa muistelen itse teininä käyttäneeni, mutta olikohan siitä yhtään mitään hyötyä? Onkos jotain hyviä vinkkejä ennenkuin sisko kotiin lähtee...?

Pottu jauhot tepsii aina:)

muistan nuoruudessani että hammastahna.
mutta miksi jälki pitää saada pois ennen kotiin menoa??
eikös normaalia teineillä nuo jäljet?
vai onkos vanhemmat kiukkusia jäljistä ? :D

Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:
Alkuperäinen kirjoittaja Smartass:

Pottu jauhot tepsii aina:)

POttu jauhot :O

Nyt on mullaki hammastahnat kaulassa, tuli hölmöiltyä pikkujouluissa :D niin pahaa jälkeä on, että pelkään niiden näkyvän vielä jouluna! täältä opiskelukaupungista kun suuntaa kotiin päin perhejoulupäivällisille, ni olis mukavaa näyttää taas ihmiseltä. Mites pottujauho siihen auttaa? :O

kylmällä liinalla painelee kaulaa... itse kokeilin niinkin tyhmää ja yksinkertaista keinoa että laitoin kostean pyyheliinan pakastimeen muutamaksi minuutiksi ja pidän sitä kaulalla. Sitä ennen hammastahnaa, auttoi hieman.. :D

Yhteistyössä