Fosfolipidivasta-aine

sorry kun vastaaminen on kestänyt..
mulla alkoi väsymyksellä ja huimauksella jota jatkui monta kuukautta, en kiinnittänyt siihen mitään huomiota aluksi.. sitten nousi kuume joka pysyi 40 asteessa pari viikkoa, sairaalassa sain eri antibiootteja mutta crp vain nousi kunnes oli jo yli 300, kaikkia mahdollisia tutkimuksia tehtiin ennenkuin osattiin edes epäillä LED:tä, dna- ja tuma-vasta-aineet otettiin jotka antoivat positiivisen tuloksen, myös vatsaonteloon kertyi nestettä joka saattaa olla merkki LED:stä.
kasvoille nousi perhosihottuma ja ihottumaläiskiä alkoi nousta muuallekin vartalolle, polvet, kädet, selkä..
tästä on kyllä jo useampi vuosi aikaa joten kaikkea en varmaan muista..
tässä on hyvä linkki mistä löytyy paljon tietoa..
http://www.sle-yhdistys.com/sle.htm
 
Mulla kans on LED, mutta mulla vaan tumavasta-aineet ollu positiivisia. Mulla ei tosin ole kovin tyypillinen SLE, vaan epämääräisä oireita on vaikka muille jakaa :whistle: Mulla alkoi vaskuliitilla ja sit tuli niveloireita.... lääkityksellä pysyy nykyisin aika hyvin kurissa.
 
Kiitos vastauksista. Toi LED taitaa olla yleisin sairaus kun fosfolipidivasta-aineet ovat positiivisia, tosin itse LED ei taida olla kovinkaan tunnettu. Itselläni vasta-aineet positiivisia, mutta vielä ei tiedetä onko siihen jokin syy eli odotellaan...
 
Ke
mulla on keliakia ja fosfolip.v-a:t koholla. Takana 1 tuulimuna ja 3 keskeytynyttä keskenmenoa, viimeisessä aloitettu Klexane alkuvaiheessa mutta meni silti kesken. Keliakia todettiin vasta tuon jälkeen. Nyt taas raskaana ja pistän Klexanea, mutta huolettaa tosi lujasti että meneekö taas pieleen, nyt rv 5+0.
 

Yhteistyössä