V
vierailija
Vieras
Kertoisitteko minkälainen työnkuvanne on? Teettekö osa-aikaisesti muun työn ohella vai kokoaikaisesti?
Kiitos vastauksista!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siitä syystä juuri kyselinkin, että onko kannattavaa tehdä edes sivutoimisesti, onko järkevää tuohon ryhtyäMiten paljon se vie aikaa jne. Vai kerryttääkö sitä ylimääräistä enemmän viemällä pulloja kauppaan
![]()
Sen verran tuohon edellisen viestiin kommentoin, että nykyään saa tienata 300e/kk menettämättä työttömyysetuudesta senttiäkään.