No tarviiko sen toimia??? Mulla on Esko -96 farkku. Siinä ei toimi nopeusmittari, ei kerry kilometrit, ei toimi kello, ei radio. Ei pääse avaimella sisään ku kuskinpuolen ovesta, keskuslukitus ois. Takakontin saa auki vaan auton sisältä vivusta. Istuinlämmittimissäki on jotain häikkää. Peruutuspeilit on halki, kumpiki, eka oli vaan toinen ja sit halkes toinen. Niin ja nyt hajos sit pakoputki, pitää kammo ääntä.
Pakoputken meinaan korjauttaa. Muilla ei hätää. Katsastuksesta meni kerralla läpi, laittamatta. Pakari siis ei sillon ollu viel rikki. Hyvin tolla ajaa. Oon tykänny Eskosta.
Mystistä oli kun Esko vissiin korjaa ite itteesä. Toissa kerralla katsastuksessa sanovat että äänimerkki on rikki. Voi olla sulake menny. No mä unohin koko jutun. En mä mitää äänimerkkiä käytä. No sit muistin muutamaa päivää ennen viime katsastusta että aarghhh se töötti. no menin sit huoltsikalle että kattokaa se sulake. No ne katto ja sano ettei vika oo siinä ja että ei toimi ei. Ja sovittiin että mä käytän katsastuksessa ja jos sanovat jotain niin sit korjataan. No se meni nyt sit viimeks läpi seki töötti katsastuksessa ja sen ei pitäny toimia. Ja eilen just ajeltiin korvessa ja kaverille kerroin ja testattiin, niin hyvin toimi. Ihme juttu.