Ford Focus ja Isofix istuin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Miten teillä joilla on uudehko Ford Focus viisi ovinen tai farmari ja Bitax fixway isofix istuin. Mahtuuko hyvin takapenkille? Jääkö edessä istujalle tilaa?

Kiva olis kuulla kommetteja, kun ollaan sellaiseen vaihtamassa, niin mahtuuko tuo meidän turvaistuin sinne.
 
Meillä tuo britax focuksessa apukuskin penkin takana ja kyllä se aika paljon tilaa istujalta vie. Minä mahdun vielä istumaan ihan ok mutta miehellä meinaa hiukan olla jo ahdasta. Ja ihan tavallisen kokoisia taapertajia ollaan. Mutta auto sinänsä on kyllä todella hyvä, suosittelen.<br><br>
 

Yhteistyössä