Flunssasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Poolo

Aktiivinen jäsen
21.06.2005
1 975
0
36
1½vkoa jo ollu nuha ja yskä. Tänään kävin lääkäris ja sain yskänlääkettä sitkeään yskään. Poskiontelot ok; lääkäri katto sillä härvelillä (mikä lie mikä sieraimeen laitetaan) sekä jollain ultraäänilaitteella ne. Tulin kotiin ja kappas kehveliä -toinen korva aivan lukossa. Korvat ollu kyllä tän flunssan aikana aiemminkin lukossa ja joskus itestään auennu niistäessä, mutta nyt tuo toinen on niin jumissa, ettei mitään tolkkua. Yritin huuhdella sitä ite vedellä, höyryhengittää, huuhdoin nenää suolavedellä... Ei vissiin auta muu ku lähtee taas aamulla tk:hon, jotta sais korvan auki... :headwall:
Niin, ja itseasiassa... mistähän johtuu, että aiemmin poskissa ei oo tuntunu mitään mutta tänään koko päivän lääkärireissun jälkeen toista poskea jomottanu. Ihme homma.

kävin tänään kaupoilla ja eräs nainen yski minua päin ihan kunnolla,
sanoin hälle tästä mutta haukkui takaisin että 'mitä seisoit siinä' :(
Nyt minulla kamalan räkänen ja flunssainen olo :( eipä aikasemmin ollut mitään.Kiitos taas päälle räkijöiden ja taas opin että miksi olenkaan itse niin tyhmä ja menen terveenä kaupoille ja jos sairaana pakko mennä niin miksi olenkaan niin tyhmä että yskin jopa nenäliinaani kun voisin tämän ilon muillekin suoda tartuttamalla sen heihin.

Fiksu täti ollu sitten... kävin just tuota korvaani huuhtelemassa taas muttei auta. On aivan jumissa. Oma ääni kuuluu jumalattoman kovana, ja ihan ku puol päätä olis jotenkin jumissa. Kivaa.

Yhteistyössä