flunssa toista iikkoa, muita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeulovaKatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NeulovaKatti

Vieras
Olo menee vaan kurjemmaksi. Viime ti alkoi tasaisesti yleiskunto laskeaja hirveät lihaskivut, pe alkoi yskä (joka repii keuhkot), ja nyt sitten lämpöäkin jo 37-38. Aivan hirveä vässy koko ajan, kun mitään ei pysty/jaksa tekemään.
Muita?

Meillä pojan flunssa kesti kaksi viikkoa (pientä lämpöä, yskää ja nuhaa), päivystyksestä sanottiin, että paljon on nyt samanlaista flunssaa liikkeellä.
Juuri kun poika tervehtyi, niin toki minä sairastuin. Lähinnä mieletöntä lihaskipua, keuhkojen kipuilua, sekä kuumetta. Nyt kolmatta päivää, eikä mitään helpotuksen merkkejä...

Meillä pojan flunssa kesti kaksi viikkoa (pientä lämpöä, yskää ja nuhaa), päivystyksestä sanottiin, että paljon on nyt samanlaista flunssaa liikkeellä.
Juuri kun poika tervehtyi, niin toki minä sairastuin. Lähinnä mieletöntä lihaskipua, keuhkojen kipuilua, sekä kuumetta. Nyt vasta toki kolmatta päivää, eikä mitään helpotuksen merkkejä...

Kipeenä on tosi kurjaa ! Olisiko sinun mahdollista saada Urticalcinia ( nokkostabletit) , entä sopiiko Duact niminen lääke sinulle ? Näistä voisi olla apua . Mummo ystäväni muinoin neuvoi vanhan ajan apukeinon yskään ja se oli mustan kuuman kahvin sekaan aito voi kimpale sulamaan ja sitten vain juoden . Olen itse saanut apua näistä ja myös unohtamatta , että pienen karkean suola rakeen sulaminen suussa ja nesteen juominen saattaa olla avuksi . Pikaista toipumista sinulle ja kaikille muille .

Minulla alkoi tämä flunssa viime keskiviikko iltana. Huomasin, että toinen puoli kurkusta meni kipeäksi ja seuraavana päivänä nieleminenkin teki kipeää, mutta koska lämpöä ei edes noussut, niin en voinut hakea saikkua. Silmissäkin välillä heitti, että meinasin joutua juoksemaan kesken töiden vessaan oksentamaan. Ihan hirveät kaksi päivää töissä. Lauantaina nousi vähän kuumetta, vaikka kurkkukipu alkoi hellittää. Mutta nyt sit varsinkin öisin, kun on pitkän aikaa makuulla, alkaa kurkkua kutisemaan, että joudun juomaan vähän väliä vettä. Se on vielä sellaista yskää, että jos en joisi vettä, että yskiminen loppuu, meinaan oksentaa. Tänään oli vielä lämpöä ja nuhaa, niin hain saikkua kolmeksi päiväksi. Terveysasemalla sanottiin, että nyt on tosiaan jotain pitkä kestoista flunssaa liikkeellä.

No voi itku :( . On kyllä inhottavaa, kun pää niin täynnä räkää, etä huimaa ja nimenomaan tämä huimaus vaikeuttaa nyt tätä arkea. Autoa hädin tuskin uskaltaa ajaa.

No, mulla oli nelisen viikkoa, kunnes meni keuhkokuumeeksi. Keuhkokuume parani antibiooteilla, mutta yskä jäi edelleen. Nyt pari viikkoa keuhkokuumeesta toipumisesta ja tuntuu, että ääni lähtee kohta taas.