V Vakkari harmaana Vieras 30.01.2009 #1 Onko paikalla ketään jolle olisi flunssan seurauksena todettu astma?
V vieras Vieras 30.01.2009 #2 Kyseessä on silloin melko varmasti infektioastma, joka oireilee vain jonkin infektion aikana, ei aina. Ja flunssan aikana voi olla astmaattisia oireita, ilman, että olisi edes infektioastma. Mun pojalle tuli tuo ia rs-viruksen seurauksena vauvana.
Kyseessä on silloin melko varmasti infektioastma, joka oireilee vain jonkin infektion aikana, ei aina. Ja flunssan aikana voi olla astmaattisia oireita, ilman, että olisi edes infektioastma. Mun pojalle tuli tuo ia rs-viruksen seurauksena vauvana.
M mä Vieras 30.01.2009 #3 on eräs tuttava ja mopolla oli kuulema ajanu ja paleltunu ja seurauksena astma
R RIa Vieras 30.01.2009 #4 että on ihan pysyvä astmakin mutta huomattu vasta flunssan yhteydessä.. yleensä saa ajan terkkarilt tms. joka sit käy noit asioit tarkemmin läpi..??
että on ihan pysyvä astmakin mutta huomattu vasta flunssan yhteydessä.. yleensä saa ajan terkkarilt tms. joka sit käy noit asioit tarkemmin läpi..??