Flunssa ja lämpö tasan 37: töihin? :(

Mulla siis korventanu nielua jo maanantaista asti, mut kuumetta ei oo nostanu. Särkylääkettä otin jo ti, että helpottais oloa. Sijaisena oon ollu tän vkon, ja tänään pitäis kans mennä vaik olo on kipeä!
Normaalilämpö mulla 36,5 ja nyt näyttää himpun yli 37... :(
Voi elämänkevät sanon kyllä ja meillä ois tänään vielä kesälomareissuun lähtö ku lauantaina on lento espanjaan :'(
Pe*se nää on hanurista tällaset!! :headwall: Enhän mä kehtaa perua työtä ku en oo virallisesti kuumeessa.
 
"Pikkuinen Jättiläinen"
En mä lähtis töihin, jos olo tuntuu siltä että oikeasti on kipeä? Mullakin normaalilämpö on jotakin 36 ja vähän päälle, joten ollessa tasan 37 tiedän olevani kipeä ja esim. 37.2 tuntuu jo päässä siltä että kuumetta on (vaikka virallisesti onkin vasta lämpöä). Kaikilla ei edes kuumetta nouse ikinä ja kyllä kai heilläkin on oikeus sairastaa rauhassa kotona.

Ja sinun tapauksessa tartutat vielä lapsiin tuon taudin..?
 
Kyllä mä taidan kuitenkin mennä; enhän voi jättää pulaankaan toisia kun lapsia tulee kuitenkin hoitoon... Meen näytille kuiten, hankkikoot jonkun tilalle ja oon siihen asti että mun tuuraaja tulee töihin. Voi itku. sijaiselle sijainen. : /
 
"vieras"
no mä en ainakaan haluaisi flunssaista työkaveria töihin, vaikka ei oo kuumetta, niin se kuume ei oo mittari. Voit tartuttaa muita ja silloinhan siellä on kovempi sijaispula.
 
kirse
öö, miks lapset ei saa mennä flunssassa/kipeenä päiväkotiin, mutta sitte hoitajat saa? meillä oli tuommosta tautia jossa ei ollut kuumetta, mutta se tarttu todella helposti, että sinne vaan lapset tartuttaan.
 

Yhteistyössä