Floran muumimuki keräys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muumimamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis nelihenkisellä perheellä ei kulu 5 kuukaudessa 12 pakettia rasvaa? Käytänköhän mä jotenkin erityisen paljon Floraa, mulla ei kestä paketti kuin pari viikkoa. Ja syön sen siis yksin, mies ei käytä rasvaa ollenkaan. Pelkästään leivän päällä käytän, en leivonnassa.

Kiitos tästä ketjusta, en tiennykkää että on tämmönen keräys. Alan heti keräilee, sääli kun vasta nyt hokasin.

Alkuperäinen kirjoittaja laiheliini:
Siis nelihenkisellä perheellä ei kulu 5 kuukaudessa 12 pakettia rasvaa? Käytänköhän mä jotenkin erityisen paljon Floraa, mulla ei kestä paketti kuin pari viikkoa. Ja syön sen siis yksin, mies ei käytä rasvaa ollenkaan. Pelkästään leivän päällä käytän, en leivonnassa.

Kiitos tästä ketjusta, en tiennykkää että on tämmönen keräys. Alan heti keräilee, sääli kun vasta nyt hokasin.

Ei hätää, ei tuo keräys ole vielä ollut kun ilmeisesti toukokuun ajan, joten et ole montaa koodia varmaankaan missannut :)

Alkuperäinen kirjoittaja mimosa:
Alkuperäinen kirjoittaja laiheliini:

Ei hätää, ei tuo keräys ole vielä ollut kun ilmeisesti toukokuun ajan, joten et ole montaa koodia varmaankaan missannut :)

ja siellä nettisivuilla on laskuri joka näyttää montako mukia on vielä jäljellä :D

Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
Alkuperäinen kirjoittaja hennuli86:
Alkuperäinen kirjoittaja muumimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
http://www.iittala.fi/web/Iittalaweb.nsf/fi/ostoksille

Eli vaan pääkaupunkiseudulla..!? Eihän niistä sitten ole juurikaan hyötyä sellaisille jotka asuu jossain muualla.. Tyhmää.

on mulle hyötyä vaikka sen postista joudunkin hakemaan, puoleen hintaan saan mukin...

Kuinkahan paljon teilläpäin mahtaa ne mukit oikein maksaa? :o

Tokmannissa maksaa mukit 10,90-13,90 euroa ja postikuluineen keräyksestä sen mukin saa hintaan 4,90 euroa...

Hennuli!!! mitä siellä sitten mukit maksaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Yoda:
voi hyvänen aika :laugh: eiks se oo vaan helpompaa ostaa se muki :D

varmaan joo,mut jos ostaa levitettä leivän päälle,niin miksi ei käyttää niitä koodeja samalla?

en mä niitä varastoon osta, mut jos ostan kaappiin edellisen loppuneen tilalle niin voin mä sen floran ostaa ja naputella koodin nettiin..

Eli vaan pääkaupunkiseudulla..!? Eihän niistä sitten ole juurikaan hyötyä sellaisille jotka asuu jossain muualla.. Tyhmää.

on mulle hyötyä vaikka sen postista joudunkin hakemaan, puoleen hintaan saan mukin...

Tokmannissa maksaa mukit 10,90-13,90 euroa ja postikuluineen keräyksestä sen mukin saa hintaan 4,90 euroa...

Täällä Tampereella mukit hyvinkin usein tarjouksessa 9,90-10e. Mutta eihän sen mukin hinnaksi tule se 4,90, koska joudut joka tapauksessa ostamaan ne Flora-paketit.
Tuo juju kaikissa keräilykampanjoissa piilee hyvinkin usein, että osta sitä niin ja niin monta, lähetä tänne, saat jotain ILMAISEKSI. Kun se ei ole ilmaista. 12pkt Floraa maksaa sen 12e, siihen postikulut 4,90. Mukille hintaa 16,90.
Tietysti niille, jotka Floraa muutenkin käyttävät, tilanne on täysin toinen. Mutta sana ILMAINEN saa ihmiset luulemaan ihan mitä vaan. (HUOM: Itsekin sortunut tällaiseen, en siis missään nimessä hauku ketään)

Täällä Tampereella mukit hyvinkin usein tarjouksessa 9,90-10e. Mutta eihän sen mukin hinnaksi tule se 4,90, koska joudut joka tapauksessa ostamaan ne Flora-paketit.
Tuo juju kaikissa keräilykampanjoissa piilee hyvinkin usein, että osta sitä niin ja niin monta, lähetä tänne, saat jotain ILMAISEKSI. Kun se ei ole ilmaista. 12pkt Floraa maksaa sen 12e, siihen postikulut 4,90. Mukille hintaa 16,90.
Tietysti niille, jotka Floraa muutenkin käyttävät, tilanne on täysin toinen. Mutta sana ILMAINEN saa ihmiset luulemaan ihan mitä vaan. (HUOM: Itsekin sortunut tällaiseen, en siis missään nimessä hauku ketään)

joo, meillä kun käytetään joka tapauksessa margariinia, ihan sama floraa tai keijua, niin siinä mielessä toi mukin hinnaksi tulee 4,90. :D En mä uskokaan että mitään tässä maailmassa ilmaiseksi saa ;)

tuolla ajattelutavalla ne florat on sit ilmaisia, maksaahan nekin, jos sun mielestä muki ei oo ilmainen, olethan saanut rasvaa sen 12 pakettia... sama hinta siinä rasvassa on ilmankin kampanjaa, mukin hinnan flora tässä "häviää"

tämä muki keräily on menettänyt jo makunsa:(
Minun äitini mm. osti kyseistä flooraa,paketin päällä luki että sisällä se koodi jne. no äiti avasi paketin kotona niin sieltä puuttui kokonaan se sisäkansi! Eli siinä oli vain tuo muovikansi mikä on niissä päällä,eli porukka nyssii niitä pelkkiä paperisia kansia kaupasta noiden koodien takia:(

Alkuperäinen kirjoittaja plörö:
Minun äitini mm. osti kyseistä flooraa,paketin päällä luki että sisällä se koodi jne. no äiti avasi paketin kotona niin sieltä puuttui kokonaan se sisäkansi! Eli siinä oli vain tuo muovikansi mikä on niissä päällä,eli porukka nyssii niitä pelkkiä paperisia kansia kaupasta noiden koodien takia:(

ihanko totta?? tuostahan kannattaa kyseiseen kauppaan tehdä valitus!

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kyllä ne löytyy Iittalan sivuilta.
Sekä kun "tilaat" sen lapun millä voit noutaa mukin, niin saat sähköpostiin sen linkin mistä myymälät löytyy..

No kun sieltä löytyy myös samasta listasta kaikki jälleenmyyjäliikkeetkin, tai sitten en osaa katsoa.
Eli onko kellään oikeesti tietoa millä paikkakunnilla nämä myymälät on mistä voi noutaa??
Ja enkai minä sitä noutolappua tilaa jos sitten lähin noutopaikka onkin 500km päässä...

Alkuperäinen kirjoittaja plörö:

Silloin kun joistain rasvapaketeist piti kerätä niit välikansii röllihommii varten (saiks siit jotai tarjottimii tai jotai ) niin samaan juttuun kaupassa törmäsin! Oli voipaketti ilman välikantta :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihanko totta?? tuostahan kannattaa kyseiseen kauppaan tehdä valitus!

No mainitahan voi, että osaavat kiinnittää huomiota jos joku plärää turhan tarkkaan voipakettihyllyllä, mutta varsinainen VALITTAMINEN on kyllä turhaa, koska ei me kaupassa voida kaikkia myymälävarkaita tai -terroristeja huomata!

Yhteistyössä