Floran muumimuki keräys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muumimamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tuo on mun mielestä aika.. no mahdoton keräys..ainakin meidän 4 hengen perheelle..
siis 12 pakettia margariinia syyskuun alkuu mennessä eli 5 kk aikana pitäis 12 pakettia margariinia popsia naamaan.. meillä ei ainakaan tule 12 pakettia syötyä..

ensin ajattelin kerätä noita koodeja mutta sitten iski todellisuus.. okei, voishan niitä koodeja ostella huutonetistä tms. tai pyytää että äidinkaimankalakaverinmummo keräis kans niitä..

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
tuo on mun mielestä aika.. no mahdoton keräys..ainakin meidän 4 hengen perheelle..
siis 12 pakettia margariinia syyskuun alkuu mennessä eli 5 kk aikana pitäis 12 pakettia margariinia popsia naamaan.. meillä ei ainakaan tule 12 pakettia syötyä..

ensin ajattelin kerätä noita koodeja mutta sitten iski todellisuus.. okei, voishan niitä koodeja ostella huutonetistä tms. tai pyytää että äidinkaimankalakaverinmummo keräis kans niitä..

margariinia voi pakastaa! on meilläkin 4 henk. perheessä, joista 1 on 5kk:n. Leivon ja teen pannaria yms. mihin menee margariinia. Mutta oikeasti margariinia voi pakastaa, ja sulattaa kun tarvii. Kokemusta on =)

Alkuperäinen kirjoittaja muumimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
http://www.iittala.fi/web/Iittalaweb.nsf/fi/ostoksille

Eli vaan pääkaupunkiseudulla..!? Eihän niistä sitten ole juurikaan hyötyä sellaisille jotka asuu jossain muualla.. Tyhmää.

on mulle hyötyä vaikka sen postista joudunkin hakemaan, puoleen hintaan saan mukin...

Hei te pk-seutulaiset. Kai teillä on jossain lähellä Minimani, Vapaavalinta tai joku muu saman ketjun pulju? Hakekaa mukinne mielummin sieltä, on meinaan Minimanissa taas tarjouksessa 10e/kpl. Eikä tarvi kerätä voipaketteja :) (Ja jos vielä viisastellaan, ne 12pkt Floraa tulee kalliimmaks)

Eli vaan pääkaupunkiseudulla..!? Eihän niistä sitten ole juurikaan hyötyä sellaisille jotka asuu jossain muualla.. Tyhmää.

mitenhän muuten on, käyköhän tehtaanmyymälät tai outlet myymälät..? meillä oulussa on joku iittalan myymälä joka ei tuossa listassa ollut mutta oli sitten näköjään outletmyymälä.. jos ei saa muualta kuin eteläsuomen paikoista niin menee vielä mahdottomammaksi tämä keräys..

Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:

on mulle hyötyä vaikka sen postista joudunkin hakemaan, puoleen hintaan saan mukin...

Kuinkahan paljon teilläpäin mahtaa ne mukit oikein maksaa? :o

Alkuperäinen kirjoittaja hennuli86:

Kuinkahan paljon teilläpäin mahtaa ne mukit oikein maksaa? :o

Tokmannissa maksaa mukit 10,90-13,90 euroa ja postikuluineen keräyksestä sen mukin saa hintaan 4,90 euroa...

Hei te pk-seutulaiset. Kai teillä on jossain lähellä Minimani, Vapaavalinta tai joku muu saman ketjun pulju? Hakekaa mukinne mielummin sieltä, on meinaan Minimanissa taas tarjouksessa 10e/kpl. Eikä tarvi kerätä voipaketteja :) (Ja jos vielä viisastellaan, ne 12pkt Floraa tulee kalliimmaks)

mutta ne voi käyttää, joka tapauksessa margariinia tarvitaan meidän perheessä...

mutta ne voi käyttää, joka tapauksessa margariinia tarvitaan meidän perheessä...

Voihan sitä käyttää leivonnassakin...

Voihan sitä käyttää leivonnassakin...

ja mä olen värvännyt mummot (jotka leipoo paljon) ilmoittamaan mulle ne koodit kun ostavat floraa :D Ei tartte kaikkia itse ostaa...

Yhteistyössä