V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja janskum:en aina ymmärrä näitä nykyajan raskaana olevien ruoka-ohjeita...itte ollut viimeksi raskaana reilut 9v sitten ja kyllä meikäläinen söi ihan just sitä mitä halusin. Nyt oon seurannut vierestä työkaverin raskaana oloa ja jumalaton lista mitä hän ei saisi muka syödä...jopa karkkiaskeista piti lukea sisältääkö se jotain tiettyä ainetta...
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja janskum:en aina ymmärrä näitä nykyajan raskaana olevien ruoka-ohjeita...itte ollut viimeksi raskaana reilut 9v sitten ja kyllä meikäläinen söi ihan just sitä mitä halusin. Nyt oon seurannut vierestä työkaverin raskaana oloa ja jumalaton lista mitä hän ei saisi muka syödä...jopa karkkiaskeista piti lukea sisältääkö se jotain tiettyä ainetta...
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vierasmä:Alkuperäinen kirjoittaja janskum:en aina ymmärrä näitä nykyajan raskaana olevien ruoka-ohjeita...itte ollut viimeksi raskaana reilut 9v sitten ja kyllä meikäläinen söi ihan just sitä mitä halusin. Nyt oon seurannut vierestä työkaverin raskaana oloa ja jumalaton lista mitä hän ei saisi muka syödä...jopa karkkiaskeista piti lukea sisältääkö se jotain tiettyä ainetta...
![]()
![]()
Samat sanat. Ihme hössötystä!