floora vaniljakastike ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
:eek: en aina ymmärrä näitä nykyajan raskaana olevien ruoka-ohjeita...itte ollut viimeksi raskaana reilut 9v sitten ja kyllä meikäläinen söi ihan just sitä mitä halusin. Nyt oon seurannut vierestä työkaverin raskaana oloa ja jumalaton lista mitä hän ei saisi muka syödä...jopa karkkiaskeista piti lukea sisältääkö se jotain tiettyä ainetta... :eek: :eek:

Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja janskum:
:eek: en aina ymmärrä näitä nykyajan raskaana olevien ruoka-ohjeita...itte ollut viimeksi raskaana reilut 9v sitten ja kyllä meikäläinen söi ihan just sitä mitä halusin. Nyt oon seurannut vierestä työkaverin raskaana oloa ja jumalaton lista mitä hän ei saisi muka syödä...jopa karkkiaskeista piti lukea sisältääkö se jotain tiettyä ainetta... :eek: :eek:
Samoin minä...-94 synnytin esikoisen ja meinasin nyt pudota pallilta kun neuvolatäti lykkäs nivaskan papereita mitä saa syö ja mitä ei....

Vierasmä
Samat sanat. Ihme hössötystä!

Alkuperäinen kirjoittaja Vierasmä:
Samat sanat. Ihme hössötystä!
Ai että tuurilla ne laivatkin seilaa? Maalaisjärkeä kannatan minäkin, mutta jos kerran tieto on lisääntynyt, niin miksi sitä ei saisi käyttää sikiöiden hyväksi? Eikö tuo oo ihan sama asia, että pyykki pitäisi edelleen pestä käsin järvessä tai talvella avannossa, kun kerran ennenkin tehtiin niin?

vieras
Mä oon raskaana, enkä olisi edes miettinyt, saako Flora-vispiä syödä. Olisin hyvällä mielellä painellut poskeen. Ainut, jota olen vältellyt on maksa, mutta sitäkin olen muutaman kerran syönyt vähän, kun niin teki mieli.

Yhteistyössä