Fleslight keinorömpsä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmm"

Vieras
Ukolle olisin moista ostamassa, onko ihan pilipali värkki? Kohtuu kalliitahan nuo on, onko laadukkaita? En viitsisi mitään laadutonta paskaa ostaa lahjaksi. Ja itse tuota nyt on vähän vaikea testata.

[QUOTE="vieras";28486397]Parempi värkki se on kuin noin 90 prosentilla täällä palstalla pyörivistä.[/QUOTE]

Minkähänlaisen otoksen olet testannut? Vai onko vaan mutu-tietoa. Tiedoksi vaan, että mutu ei ole oikeaa tieteellistä tietoa jolla olisi varsinaista merkitystä millään tasolla ;)

Hyvä ostos, saa sen tärkeimmän, eli pillun, ilman oikean naisen haittoja. Ja kyllä, se tekopillu todella tuntuu paremmalta kuin oikea.

Nainenhan on käytännössä vain pillunkantoteline.

• Haha
Reactions: Lispetti
[QUOTE="vieras";28486437]Minkähänlaisen otoksen olet testannut? Vai onko vaan mutu-tietoa. Tiedoksi vaan, että mutu ei ole oikeaa tieteellistä tietoa jolla olisi varsinaista merkitystä millään tasolla ;)[/QUOTE]

Joku löysäpillu älähti heti.

• Haha
Mulle tulee mielikuva keinorömpsää käyttävästä miehestä et on surkea peräkamarinpoika, hikinen, takatukka tumputtaa römpsää pamela andersonin kuvan edessä :laugh:
ihanaa kun palstan "miehet" jakaa käyttäjä kokemuksia ko. värkin käytöstä, laittakaa vielä mustilla nikeillä ja omilla kuvilla varustettuna noita "tosi hyvä laiten käytössä" juttuja :kieh:

• Haha
[QUOTE="vieras";28486501]Mulle tulee mielikuva keinorömpsää käyttävästä miehestä et on surkea peräkamarinpoika, hikinen, takatukka tumputtaa römpsää pamela andersonin kuvan edessä :laugh:
ihanaa kun palstan "miehet" jakaa käyttäjä kokemuksia ko. värkin käytöstä, laittakaa vielä mustilla nikeillä ja omilla kuvilla varustettuna noita "tosi hyvä laiten käytössä" juttuja :kieh:[/QUOTE]

Hmmm, herättääkö seksileluja käyttävä nainen samantyyppisiä mielikuvia?

[QUOTE="vieras";28486556]Hmmm, herättääkö seksileluja käyttävä nainen samantyyppisiä mielikuvia?[/QUOTE]

Ei herätä :)
Keinorömpsää tai pumpattavaa barbaraa käyttävä mies herättää mielikuvan rasvaisesta peräkamarinpojasta joka ei muuta saa/uskalla hakea, estynyt vässykkä joka asuu äidin kanssa ja haaveilee peiwots-pamelasta.

Seksileluja/dildoja käyttävä nainen antaa mielikuvan seksuaalisesta/seksikkäästä naisesta.

Enkä usko, että on vaan mun mielikuva tämä.

[QUOTE="vieras";28486655]Ei herätä :)
Keinorömpsää tai pumpattavaa barbaraa käyttävä mies herättää mielikuvan rasvaisesta peräkamarinpojasta joka ei muuta saa/uskalla hakea, estynyt vässykkä joka asuu äidin kanssa ja haaveilee peiwots-pamelasta.

Seksileluja/dildoja käyttävä nainen antaa mielikuvan seksuaalisesta/seksikkäästä naisesta.

Enkä usko, että on vaan mun mielikuva tämä.[/QUOTE]

Mulla ei tule tollaista mielikuvaa fleshlightista, mutta pumpattavasta nukesta kyllä. Jotenkin äärettömän säälittävää.

[QUOTE="vieras";28486655]Ei herätä :)

Enkä usko, että on vaan mun mielikuva tämä.[/QUOTE]

YHDYN tähän mielikuvaan.

[QUOTE="vieras";28486401]Ja mikä tärkeintä, sen ympärillä ei tule sitä ongelmaläjää mikä oikeaan pilluun on aina kiinnittynyt.[/QUOTE]

:laugh:

Mut onhan sen tuubin kanssa vähän ikävä käydä brunssilla seksin jälkeen. "Mitäs sulle saisi olla kulta"

"Sodassa olleet miehet puhuivat usein römpsästä tarkoittaen sotilailla ollutta henkilökohtaista ruoka-astiaa eli pakkia.

Lämmitettiin teevettä nuotiolla römpsässä."

Yllä ote Urbaani Sanakirjasta

Vehkeeseen mistä -ap- kyseli. Osta pois, mutta katso että ukko itse pesee sen käytön jälkeen, eikä pistä hommaa sinulle. Tai jos, niin pistä tiskikoneeseen. Pilalle meni!

Alkuperäinen kirjoittaja Käsipeli;28486801:
"Sodassa olleet miehet puhuivat usein römpsästä tarkoittaen sotilailla ollutta henkilökohtaista ruoka-astiaa eli pakkia.

Lämmitettiin teevettä nuotiolla römpsässä."

Yllä ote Urbaani Sanakirjasta

Vehkeeseen mistä -ap- kyseli. Osta pois, mutta katso että ukko itse pesee sen käytön jälkeen, eikä pistä hommaa sinulle. Tai jos, niin pistä tiskikoneeseen. Pilalle meni!

Ja muista laittaa kuivausrumpuun, niin tulee tiukempi!

• Haha
[QUOTE="hmm";28486165]Ukolle olisin moista ostamassa, onko ihan pilipali värkki? Kohtuu kalliitahan nuo on, onko laadukkaita? En viitsisi mitään laadutonta paskaa ostaa lahjaksi. Ja itse tuota nyt on vähän vaikea testata.[/QUOTE]

Tunne aika lähelle aitoa römpsää.. Ei vaan haise silli ja sardiini.

Uusimmat

Yhteistyössä