Fitness-naisella ns maailman kaunein vartalo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On pakko olla, siitä se ns. naisellisuus haetaan ;). Vakavissaan - karmea. Eikä tuo syöminenkään ihan terveeltä enää kuulosta. Miksei mausteita saa käyttää kanelin ja stevian lisäksi? Ortoreksialta minun mielestäni haiskahtaa.

Veikkaan, että hän on luonnossa ja kilpailuareenojen ulkopuolella paljon paremman näköinen kuin tuossa kuvassa.

Ihailtavaa omistautumista, kuitenkin. En nyt ehkä itse jaksaisi pakata ruokiani minigrip-pusseihin matkalla kuitenkaan.

Katsoin kuvia ei kisa-ajalta ja oli kyllä tosi hyvässä kunnossa olevan näköinen ja muotoinen nainen. Valitettavasti hyvä rasvapros tissejä ajatellen ei ole hyvä rasvapros lihaksia ajatellen joten kai silikonit tuossa on jo aika pakollista :/

Maustejuttu oli outo, marinadit ja kastikkeet yms ymmärrän, ovat aika turhia jos safka on hyvää ja monipuolista. Mutta eihän mausteista sanottu että muuta ei saisi käyttää, jostain syystä hän ei vain käytä?

Upea vartalo josta todella näkee, että sen eteen on tehty paljon työtä. Siis joo, kilpailuissa "vedetään överiksi", mutta normaalissa arjessa tuskin kulkee tuon näköisenä :D mutta erottunee silloinkin, edukseen. Ei alleja, ei jenkkakahvoja, ei löllyvää läskiä. Upea vartalo, todella.

Ei minun ihanteeni. Pidän vähemmän lihaksikkaasta, tosin kädet näyttää hyviltä! Muuten nou nou. Ja nuo silarit! Haluaisinpa tietää hänen plastiikkakirurginsa nimen etten vahingossa eksy samalle sitten joskus tulevaisuudessa. Kaulan vieressä olevat kumipallot ei houkuttele.

http://www.pakkotoisto.com/copper/thumbnails.php?album=374

Noissa kuvissa on kauniimpi, katsokaapa. Kyllä kelpaisi mullekin tuo kroppa, jos sen "ilmaiseksi" saisi. Kurinalaisuus kun ei riitä edes yrittämään samaa.

Yhteistyössä