Fitfarmin ohjelmista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mmmm"

Vieras
Niin, kävin tutustumassa Fitfarmin nettivalmennuksiin. Onko kellään niistä kokemusta, onko niistä ns. mihinkään? Lähinnä kai olen kiinnostunut Lite-ohjelmasta.

Itse olen bikini challengessa mukana. Tulosta tulee, mutta se vaatii aika paljon kurinalaista treeniä ja ruokavaliossa pysymistä. Nyt kuukaudessa lähtenyt 3,5kg ja muutenkin kroppa mukavasti tiivistynyt. On lähtenyt runsaasti rasvaa sellaisilta alueilta, joilta en itse vuosien saatossa millään jumpalla ole saanut pois.

Kiitos kommenteista, ihan hyvältä kuulostaa! Bikini challengekin oli kiinnostava, mutta mulle varmasti vielä liian vaativa. Aktiiviajoista urheilun parissa on aika kauan ja olen vasta aloittelemassa uudelleen. Itsekuria kyllä löytyy, mutta siinäpä se, joskus liikaakin. Mulla on nimittäin syömishäiriötaustaa. Voisiko tiukat ruokavaliot laukaista sen uudelleen. En tosin itse sitä usko. Toinen juttu on se, että riittääkö aika. Työ, kaksi alle 5-vuotiasta, vuorotyötä tekevä mies. Salille kyllä pääsee vaikka viideltä aamulla... Mutta jaksaisinko oikeasti.

Laitan harkintaan!

Kuumimmat

Yhteistyössä