todellakaan mistään autotallista myydä vaan liikkeestä. Pari pienempääkin jälleenmyyjjää tiiän. Meillä on nuo rattaat ollu vuoden ja mitään vikaa ei oo, ovat paremmat ku mitkä meillä oli edelliset ja ne oli muuten briot että noh...minä olen ollut enemmän ku tyytyväinen noihin firkoneihiniAlkuperäinen kirjoittaja 02.12.2005 klo 16:54 vieras kirjoitti:Noista Firkoneista välillä kysellään eri palstoilla, mutta kukaan ei tunnu vastailevan. Tarkoittaako tämä sitä, että noita vaunuja ei ole kellään.
Toisaalta voi olla, ettei olekaan, koska minullekin selvisi, että niitä myydään vain "autotallista" Seinäjoen lähellä.
Jos joku tuote on oikeasti hyvä, sillä olisi minun ymmärrykseni mukaan automaattisesti useita jälleenmyyjiä ympäri Suomea.
\|O
En nyt vertaisi noita merkkejä Firkoniin. Kaikki tietävät ja tuntevat Gracon ja ABC:n tuotteet ja niitä myyvät kaikki isoimmat ja luotetuimmat lastentarvikeliikkeet. Niiden maahantuojat ja myyjät varmasti hoitavat korjaukset ja ne saa hoidettua kotikaupungin liikkessä. Siksi en ostaisi noin outoa merkkiä, jota ei yleisesti ole myynnissä.Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2005 klo 12:33 Lokki joonatan kirjoitti:Puolen vuoden takuu on myös abc:n ja gragon rattaissa ainakin.
Vectoreissa oli tummansinisiä beigeruudutuksella, sitten vaaleansinisiä ja ihania punaisia erilaisia. Sitten oli yhdet semmoiset "neutraalit" maastonvihreät, joissa beigeä. Niitä oli niin paljon siellä, että en kyllä kaikkia enää muista =).Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2005 klo 14:01 vieras kirjoitti:Mitä värejä oli niistä vectoreista?? entäs niistä firkoneista?
mutta meillä ainakin ollu firkoneissa se hyvä puoli ettei niitä oo ees tavinnu huoltaaAlkuperäinen kirjoittaja 11.12.2005 klo 12:51 Virpi kirjoitti:\En nyt vertaisi noita merkkejä Firkoniin. Kaikki tietävät ja tuntevat Gracon ja ABC:n tuotteet ja niitä myyvät kaikki isoimmat ja luotetuimmat lastentarvikeliikkeet. Niiden maahantuojat ja myyjät varmasti hoitavat korjaukset ja ne saa hoidettua kotikaupungin liikkessä. Siksi en ostaisi noin outoa merkkiä, jota ei yleisesti ole myynnissä.Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2005 klo 12:33 Lokki joonatan kirjoitti:Puolen vuoden takuu on myös abc:n ja gragon rattaissa ainakin.
Halvoista merkeistä ainakin Haberkornille Vauvatar antoi kahden vuoden takuun, joka minulle oli tärkeää.