Firkonit kiinnostaa, mutta ovatko hyvät käytössä?

Noista Firkoneista välillä kysellään eri palstoilla, mutta kukaan ei tunnu vastailevan. Tarkoittaako tämä sitä, että noita vaunuja ei ole kellään.

Toisaalta voi olla, ettei olekaan, koska minullekin selvisi, että niitä myydään vain "autotallista" Seinäjoen lähellä.

Jos joku tuote on oikeasti hyvä, sillä olisi minun ymmärrykseni mukaan automaattisesti useita jälleenmyyjiä ympäri Suomea.

\|O
 
Kyllä ovat
Minulla on ollut Firkonit. Nyt on kyllä niistä jo luovuttu ja vaihdettu kevyempiin rattaisiin. Ei se nyt ihan niin mennyt, että niitä myytäisiin autotallista... Siellä oli kyllä ihan semmoinen varasto, kun maahantuojan varasto nyt ikinä voi ollakkin. Mukavaa ja asiansatuntevaa porukkaa olivat ja aion kyllä tarpeen vaatiessa asioida siellä toistekkin!

Eli minulla oli Firkoneista tuo malli F9, yhdistelmät. Talvivauvalle olivat kyllä kivat, sisällä pehmeä kantokoppa, johon mahtui fyllinkiä. Ja sellaiset "lämpöisen" oloiset olivat muutenkin. Ilmakumirenkaat ja sellainen nahkajousitus eli eivät jäykät vaan sellaiset kivasti hytkytettävät. Kevyet työnnellä. Empä oikeastaan löydä mitään muttia ainakaan siitä mallista. Jarrupoljin meiltä meni rikki, mutta varaosan sai heti ja vaihto meni nopeasti. Ja hinta oli edulinen, että hintansa väärtit olivat kyllä ja enemmänkin. Ainakin minun kokemuksieni pohjalta suosittelen muillekkin!
 
Pupu Tupuna
Heippa,
miekin olen noita F9-malleja katsellut, näyttävät tosi kivoilta ja juuri epäilin näitä käyttöominaisuuksia edullisuuden takia. Täytyy vielä funtsia ja verrata hintoja, mutta meilläkin tilanne on se, että tuskin niitä vaunuja hirmu kauan käytetään, joten turha on ostaa 700 euron kärryjä. :)
 
minja87
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.12.2005 klo 16:54 vieras kirjoitti:
Noista Firkoneista välillä kysellään eri palstoilla, mutta kukaan ei tunnu vastailevan. Tarkoittaako tämä sitä, että noita vaunuja ei ole kellään.

Toisaalta voi olla, ettei olekaan, koska minullekin selvisi, että niitä myydään vain "autotallista" Seinäjoen lähellä.

Jos joku tuote on oikeasti hyvä, sillä olisi minun ymmärrykseni mukaan automaattisesti useita jälleenmyyjiä ympäri Suomea.

\|O
todellakaan mistään autotallista myydä vaan liikkeestä. Pari pienempääkin jälleenmyyjjää tiiän. Meillä on nuo rattaat ollu vuoden ja mitään vikaa ei oo, ovat paremmat ku mitkä meillä oli edelliset ja ne oli muuten briot että noh...minä olen ollut enemmän ku tyytyväinen noihin firkoneihini :D
 
Mä kävin yhtenä päivänä hytkyttelemässä noita vaunulan vaunuja ja haluaisin yllä olevalle noista Vectoreista.. Kauan aikaa kyllä kattelin minäkin niitä, olivat kyllä todella tyylikkäät ja ihanat ja aivan ihania värejä oli tällä hetkllä Vectoreissa!

Mutta jouduin kuitenkin päätyä F9 malliin, koska Vectorit eivät mahtuneet meidän autoon kokonaisina, vaan olis aina pitänyt ottaa koppa irti. Näissä Vectoreissa oli semmoiset leveät pyörät ja olivat jäykemmät kuin nuo F9-malliset. Mutta kävin pihallakin työntelemässä niitä ja hyvin rullasivat. Menivät kasaan sillä lailla pitkittäin, kun taas F9 ja F4 kasautuivat alaspäin.

Jos olisi isompi auto, olisin ehdottomasti ottanut noi Vectorit, kyllä ne sen verran tyylikkäät ja ihanat olivat =)!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2005 klo 12:33 Lokki joonatan kirjoitti:
Puolen vuoden takuu on myös abc:n ja gragon rattaissa ainakin.
En nyt vertaisi noita merkkejä Firkoniin. Kaikki tietävät ja tuntevat Gracon ja ABC:n tuotteet ja niitä myyvät kaikki isoimmat ja luotetuimmat lastentarvikeliikkeet. Niiden maahantuojat ja myyjät varmasti hoitavat korjaukset ja ne saa hoidettua kotikaupungin liikkessä. Siksi en ostaisi noin outoa merkkiä, jota ei yleisesti ole myynnissä.

Halvoista merkeistä ainakin Haberkornille Vauvatar antoi kahden vuoden takuun, joka minulle oli tärkeää.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2005 klo 14:01 vieras kirjoitti:
Mitä värejä oli niistä vectoreista?? entäs niistä firkoneista?
Vectoreissa oli tummansinisiä beigeruudutuksella, sitten vaaleansinisiä ja ihania punaisia erilaisia. Sitten oli yhdet semmoiset "neutraalit" maastonvihreät, joissa beigeä. Niitä oli niin paljon siellä, että en kyllä kaikkia enää muista =).

Nämä kaikkihan ovat Firkoneita, malleja on ainakin F9, F4, F7 ja Vector. Laittavat kuulemma sähköpostina kuvia varastossa olevista väreistä halukkaille.

Ainakin minullr sanottiin, että varaosat ja huolto toimiva näilläkin tuolla maahantuojalla, eli ihan Suomessa hoituu mahd. korjaukset, ettei tartte varaosia tms. odotella ulkomailta.
 
minja87
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2005 klo 12:51 Virpi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2005 klo 12:33 Lokki joonatan kirjoitti:
Puolen vuoden takuu on myös abc:n ja gragon rattaissa ainakin.
En nyt vertaisi noita merkkejä Firkoniin. Kaikki tietävät ja tuntevat Gracon ja ABC:n tuotteet ja niitä myyvät kaikki isoimmat ja luotetuimmat lastentarvikeliikkeet. Niiden maahantuojat ja myyjät varmasti hoitavat korjaukset ja ne saa hoidettua kotikaupungin liikkessä. Siksi en ostaisi noin outoa merkkiä, jota ei yleisesti ole myynnissä.

Halvoista merkeistä ainakin Haberkornille Vauvatar antoi kahden vuoden takuun, joka minulle oli tärkeää.
mutta meillä ainakin ollu firkoneissa se hyvä puoli ettei niitä oo ees tavinnu huoltaa ;)
 

Yhteistyössä