Meillä on ollut nyt vuoden verran käytössä eri ikäisillä sisaruksilla kyseiset rattaat. Ja nimenomaan nuo "isommat" yksilöt noista, mitkä liikkeen sivuilla on esiteltynä. Minä ainakin olen tykännyt. Molemmille lapsille on oikeasti kunnolla tilaa, sekä leveydeltään, että pituudeltaan. Selkänojissa on vielä se jatkoperä, että nyt kohta 3-vuotias esikoisemme mahtuu vielä vallan mainiosti istumaan.
Nuoremmalle ostin sellaisen kovan kantokopan omalle paikalleen. Lasten välissä on osa runkoa, eli voisi sanoa, että kunnon väliaita. Ei vanhempi pääse nipistelemään nuorempaansa.
Isothan nämä tietysti ovat, eli ei ihan "kaupparattaat". Eli multa onnistuu kyllä auton perälle nostaminen, mutta eivät tässä mielessä ihan kätevimmät ole =). Kivaa on myös se, että näissä on työntösuunnanvaihtomahdollisuus. Mutta täällä "maalla" on ainakin tykätty, menevät kevyesti eteenpäin vaikka olisi vähän luntakin. Suosittelen kyllä =).
Ja kyllä minä ainakin nämä ihan liikkeestä kävin hommaamassa kun ajelin ohi. Että minun mielipiteeni ed. on, että kannattaa käydä tutustumassa itse paikan päällä tuotteisiin ja muuhun, ennekuin alkaa arvostella. Minä sain todella hyvää ja asiantuntevaa asiakaspalvelua ja tuote on toiminut hintaansa nähden todella hyvin.