finkino, apuja..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mn

Vieras
eli siis olen niin tyhmä kaiketi etten löydä heidän sivuiltaan seuraavaa tietoa..
mut olen siis otanut netistä liput erääseen näytökseen, mutta onko mun mahdollista vaihtaa ne liput aikaisempaan näytökseen? miten se onnistuu?

entä olenko ymmärtänyt että ostamani liput pitää lunastaa 1h ennen näytöstä? entä jos olen viisi minuuttia myöhässä?

kiitos jos joku vaivautuu auttamaan.

Siis olet ostanut liput? etkö siis tulostanut niitä valmiiksi itsellesi? vai oletko varannut? jos olet varannut, ja noudat ne 5 min. myöhemmin, niin ne on 5 min sitten laitettu uudelleen myyntiin.

muusta en tiedä.. Mutta jos olet ostanut, niin en usko, että voit vaihtaa ne toiseen näytökseen.

joo siis olen jo ostanut, enkä ole tulostanut, koska mulla ei ole tulostinta käytettävissä.
ostin liput myöhempään näytökseen, koska mun ei pitäny keretä aikaisempaan näytökseen, nyt kuitenkin kerkiäisin. mut jos niitä ei saa vaihettua niin ei voi mitään.

"Ostajan oma virhe: liput ostettu väärään näytökseen
Jos Sinulle on sattunut näytöksen valinnassa virhe ja olet ostanut liput väärään näytökseen, voit korjata asian seuraavalla tavalla:

Peruuta ja vaihda liput Finnkino lippukassalla ennen sitä näytöstä, johon olet liput ostanut.

Jälkikäteen peruutusta ei voida suorittaa, eli käyttämättä jääneitä lippuja Finnkino ei korvaa uusilla lipuilla.

Ostettujen lippujen peruutusta ja/tai vaihtoa ei ole mahdollista käsitellä Verkko-oston virheilmoitus -lomakkeen välityksellä."

Verkko-oston virhetilanne

Mä olen ainakin pystynyt vaihtamaan jo ostamani liput toisiin. Toi tosin tapahtu jo 2 vuotta sitten, joten säännöt voi olla muuttuneet. Sinuna soittaisin saman tien ko. leffateatteriin tai menisin käymään. Oon 90% varma, että päästävät sut aikaiempaan näytökseen.

Yhteistyössä