FinIP rokotetutkimus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miumau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miumau

Vieras
Kuinka moni on tuohon osallistunut? Ja onko tullut mitään oireita?

Meillä reilu viikko toisesta rokotuserästä ja nyt huomasin että rokotus kohdan ympärillä oli isolla alueella punaista tiheää näppyä. Onkohan ihan normaalia? Lapsi on ollut myös hieman kuumeinen mutta ajattelin että johtuis siitä että hamapita tulossa, mutta voisko olla sittenkin tosta rokotteesta?

Minä pölhö lupasin laittaa vielä nuoremmallekkin lapselle tuon rokotteen. Itseä vaan epäilyttää. :/ Meillä ei kyllä ekasta erästä tullu muistaakseni mitään pahempaa. Mutta nyt sitte lapsi kahta kipeämpi kun samalla tekee poskihampaita.

meiän pojat (nyt 10kk) on tutkimukses mukana ja ei oo tullu mittään sivuvaikutuksia. mut normirokotukset tehny hiukan kiukkuseks ja ruoka ei oo päivän kahden aikana oikein maistunu.

Mä olen pohtinut tutkimukseen osallistumista, mutta päättänyt luopua siitä. Tässä kuussa olis vielä mahdollisuus lähteä mukaan. Meillä on kaikki lapset niin vähän sairastelleet korvatulehduksia (4 lasta ja korvatulehdukset laskettavissa yhden käden sormilla...) etten koe sitä tarpeelliseksi.

Mitä tämä Synflorix® Pneu-C-10 sisältää ? No ainakin Alumiinifosfaattia joka on todettu vaikuttavan seuraavasti;

Aluminum phosphate:AlPO4 an Adjuvant
"Animal and human studies have shown that aluminum can cause nerve cell death [1] and that vaccine aluminum adjuvants can allow aluminum to enter the brain, [2,3] as well as cause inflammation at the injection site leading to chronic joint and muscle pain and fatigue. [4,5]"

Yhteistyössä