Fifty Shades of Grey

  • Viestiketjun aloittaja "Jeba"
  • Ensimmäinen viesti
"Jeba"
Joko olette lukeneet? :)

Itse tilasin sen suomenkielisen painoksen äskettäin ja nyt olen reilu 100 sivua lukenut ja oon ihan myyty! Ei ihmekkään että on maailmalla niin hehkutettu. Ajatukset pyörii koko ajan siinä kirjassa ja huomaan että oon ihan ihastunu yhteen päähenkilöistä ja mitähän vielä. Huh huh, ei oo kyllä mikään kirja ennen saanu tämmöstä aikaseksi!
 
pööpp
Mä kuulin vasta tänään koko kirjasta, menny tää hehkutus kirjasta ihan kokonaan ohi. :D Alkoi heti kiinnostamaan, kun sitä niin paljon hehkutetaan. Meidän kirjastossa on vaan 24 varausta tohon kirjaan.. eikä ehkä viittis omaksikaan ostaa, ei sitä kuitenkaan kehtais missään kirjahyllyssä pitää. :D
 
7thHeaven
Mies oli sitä mieltä, että se ostaa sen mulle :D Voin kyllä lukea, jos ostaa...

Mikäkö siinä on sitte niin ihmeellistä?
Itse hömppäelokuvan ja kevyen viihteen kaverina uskon, että tykkään kyllä minäkin :)
 
miekin
Eka kirja aloitettu ja toinenkin osa odottaa yöpöydällä vuoroa.. Vaikuttaa lupavalta ;)

Rakas mieheni osti ne kaksi kirjaa mulle viikonloppuna, kun olin jokunen viikki sitten sanonut, että nämä voisi vaikka lukeakin :D
 
Ekan ja tokan osan oon nyt lukenu, molemmat meni yhdeltä istumalta!
Ihan siis tosi hyviä, nousee kyllä kärkikastiin.
En jaksais odottaa että kolmas osa tulee kauppoihin:D
Piti lukasta eka osa uudelleen, ja nyt lueskelen toista toistamiseen.

Mutta miksei niitä hyllyssä voi säilyttää...? Siinä on paljon muutakin kun seksikohtauksia, eikä nekään ole edes pahoja. Hyvin kevyttä settiä.
 
"vieras"
Mä luin ne joskus pdf-muodossa netissä (enkuks) ihan mielenkiinnosta. Onhan se kirjoitustyyli aika naivi ja muutenkin tosi hömppää, mut viihteeksihän ne on tarkoitettu.
 
"vieras"
Hömppäähän se on, mutta tulipahan luettua. Ekassa minua ärsytti se kun se likka punasteli joka välissä ja kahden kirjan jälkeen hän on jäänyt vain kerran ilman orgasmia yhdynnässä. Kakkos osassa oli kans joku pikkujuttu, jota mainittiin koko ajan mutta en muista nyt mikä. Kyllä luen sen kolmannenkin osan, mutta ei ole pelkoa siitä että aloittaisin lukemista alusta.
 
Skalepris
Luin ekan osan. Helppolukuista mutta ei tarpeeksi hyvää. Roskan pitää olla saakelin hyvää että siihen kannattaa aikaansa hukata. Tää ei ole tarpeeksi hyvää. Markkinamiehet tehneet taas työnsä ja nostaneet ilmiön melko tyhjästä.
 
Minä ostin sen kirjan kun sitä niin hehkutettiin, jo aiemmin olen täällä sitä kommentoinut. Mielestän ikerronta on huonoa. Kirja on pelkkää tuhmaa Harlekiini-sössötystä. Koko kirjan ajan odotin milloin siinä tapahtuu jotain mistä se kirjasta noussut sensaatio johtuu. Jos naisille irstainta ja S/M-henkisintä on joku käsien sitominen ja perseelle läpsiminen (jotka ovat kirjan "rajuinta" antia), niin on kyllä maailman naisilla köyhä seksielämä. Vitutti lukea sen naisen arastelua, punastelua... Ja joku suihiottokin oli niin maailmaa kaatava asia :D No, ainakin itse tiedän eläväni keskimääräistä vilkkaampaa ja monipuolisempaa seksielämää, jos maailman naiset tästä opuksesta ovat sekaisin menneet!
 

Yhteistyössä