femalelle

• Viestiketjun aloittaja jalkafani
  • Ensimmäinen viesti
anjuska/tv 50
hui ihan olen ymmälläni mietin tässä juuri netin tuomaa
helppoutta ottaa yhteyttä ja osalistua jutusteluun ihmisten kanssa . se että joka koneella on omat kasvot niitä vain ei näe mutta mielikuvissa anteeksi vain olet erittäin lämmin
ja hiukan ehkä myös uteliaskin mä nyt välillä lähetän tämän ettei mene ihan lörinäksi

Female
Tuo on totta mitä sanoit tästä nettikeskustelun helppoudesta. Ei tämmöisistä asioista jutellut ennen nettiä tuskin kukaan vieraiden ihmisten kanssa.
Kiitos vaan kommentistasi...että olen lämmin :). Niin ja uteliaaksikin minua sanoit :)...no kai minä sitten olen utelias, toivottavasti tiedän kuitenkin utelun rajat. Ei tietynlainen ""terve"" uteliaisuus ole minusta pahasta, sillä tavallahan me ihmiset opimme tietämään uusista asioista ja tutustumme toisiimme ja keskustelu helpottuu. Jos kumpikaan osapuoli ei uskalla kysyä mitään, niin aika nihkeesti tutustuminen edistyy, mutta tämä nyt oli vaan minun mielipiteeni.

Female
Heiiiiii älähän synkistele siellä sinä ihana Jalkafani! :) Nokka pystyyn, voitais me asua kauempaakin toisistamme. Mikäs matka tuo nyt on, jos haluaa joskus höpötellä nokatusten, eiks niin!
Hih, sun pitää pitää huoli kirjoittelemalla ahkerasti tänne, ettei kukaan ""varasta"" sun ketjuasi, tämmöistä se aina välillä on että jutut rönsyilee sinne sun tänne. Anteeksi omasta puolestani, jos syyllistyin tähän ""rikokseen"". Mutta kyllähän sinä MULLE annat anteeksi jookos...kun olen luvannut sulle lähettää jotain kivaakin jossakin vaiheessa :D :D :D. Pusuja!

Jalkafani
ok. saat anteeksi=) ja ei tod. oo mahdoton matka. jos vaan joskus pääsis nenätysten jutteleen... ja vaikka vähä muutakin=O vaikka vähän lips lips sinne varpaiden suuntaan=)

Yhteistyössä