femalelle

• Viestiketjun aloittaja jalkafani
  • Ensimmäinen viesti
Female
Joo kyllä joukkoon tuli ""niitäkin"" kuvia, mutta voi olla että toteutus oli vähän lapsellinen, sillä en ollut yksin kotona ja mun oli vähän hankalaa etsiä sopivaa materiaalia...mutta voihan olla että niissä toteutuu kuitenkin se ""juju"" :)

Female
Tällä hetkellä jalassani on valkoiset remmisandaalit, eikös nyt ole vielä kesä :).

Vai että sitä ollaan jo kinuamassa uusia kuvia saapikkailla verhotuista sääristä, vaikka et ole katsonut vielä kaikkia jo saamiasikaan...ei saa olla ahne! :) Katsotaan nyt, en lupaa mitään pidemmällä tähtäimellä, jatkan tätä niin kauan kun mulle sopii ja tuntuu hauskalta.

Illalla olen dramaattisesti ""Lady in black"" eli pukeudun kokonaan mustiin. Laitan luultavasti nuo uudet korkkarit(joista et ole vielä kuvia katsonut), mustat stay-upit, punaiset rintsikat ja punaiset stringit, musta puolihame ja musta, avokaulainen, lyhythihainen paita. Viilenevää iltaa varten otan luultavasti mukaan myös mustan bleizerin. Musta väri sopii kuulemma mulle, syntyy hyvä kontrasti vaaleuttani vasten.

Female
Heh, en mä kehtaa tässä sanoa ja ehkä kivempi sullekin ettet tiedä, näet sitten. En kyllä voinut ""rikkoa"" mitään, koska mulla ei ollut mitään ""rikottavaa"" käsillä, mutta ""painelin ja sivelin"" kuitenkin :D. Voin yrittää ottaa joskus sellaisia ""rajumpia"" kuvia, silloin pitäisi olla yksin kotona.

Female
Kengänkokoni on jalkineesta riippuen 39-40.

Kumppareita käytän vain pihatöissä ja metsäretkellä, joten ne on ihan tavalliset mustat nokialaiset vain, eivät mitenkään sexyt - sorry...käytännöllisyys on tässä asiassa mulle se tärkein juttu :)

Sun pitää yrittää metsästää joku toinen ""saapasnainen"", jolla olis paremmat valikoimat noista saappaista ja joka suostuis lähettämään sulle kuvia, ei minusta taida olla ilahduttamaan sua, kun en oo mikään varsinainen saapasdiggari :(

Zx
Saanko silti kirjotella sul ja meilata! Entäs käytätkö piukkoja farkkuja?? Nahkahousuja? Kyl sä olet kiva ja sen kuvan minkä sain auki oli kiva! Se korko olis kiva tuntea nivusis! Olet tosi KIVA TYPY!

Female
Saat toki kirjoitella ja meilata mulle, ihan kivahan sinä oot. Farkkuni ovat kai aika tavalliset, ei mitkään kamalan tiukat.

Nahkahousuja mulla ei ole, tykkään kyllä sellaisista. Mun miehellä on nahkahousut ja joskus kun hänellä on ne päällään, istun ilman pikkareita hajareisin hänen syliinsä siten, että paljas pimpsa koskettaa hänen vahvaa, lihaksikasta reittään...mmm...liukuu aika kivasti nahkahousuja vasten ja tekee gutaa...:).

Oma kroppani ei vaan valitettavasti ole sillä tasolla, että nahkahousut olis hyvännäköiset mun päälläni :(. Olen näes aika lanteikas leidi, en mikään pillikinttu :).

Siis saitko sä vain yhden kuvan silloin aamulla auki ja jos niin minkä? Kyllähän tuollaisella korolla vois olla kiva vähän ""kutitella"" miestä nivusista... :)

Niin ja kiitos taas kehuista :) pus!

Zx
Sen ekan, musta sukka ja korkkari! Voisin nuolla sun kenkiäs ja saapikkaan vartta vasten pimppaas ja nuolla sit sen puhtaaks?? Olis kiva et hiukan alistaisit? Saanko nuolla sua ja kenkiäs?? Kelpaak pusu takas?

Female
Ok...nyt tiedän minkä kuvan näit :). Ootan innolla mitä mieltä olet niistä muista...kerrothan sitten! Saathan sä nuolla ihan mitä haluut ja jos et tiedä mitä haluaisit tehdä, osaan kyllä tarvittaessa ""käskyttää""... ja pusut kelpaa aina, kiitoksia vaan :)

Female
Oih! Olisipa mukavaa, jos mulla olis ihan oma ""seksiorja""...osaisin kyllä arvostaa kaikkia niitä palveluksia, joita tekisit mulle kiltisti ja vikisemättä! Olen nyt pois koneen äärestä vartin verran, takaisin taas kahden jälkeen. Laitoin sulle muuten pari kysymystä meiliisi, käyhän lukemassa ja vastaamassa - se oli ensimmäinen käsky sulle orjaseni! ;)

Female
Vastattu on. Nyt poistun koneen äärestä, seuraavan kerran olen kuulolla lauantai-illalla. Hyvää viikonloppua niin sulle, Jalkamiehelle kuin kaikille muillekin mahdollisille lukijoille!

Footboy38
Tervehdys ymmärtäväinen Female.
Lueskelin suurella kiihoituksella juttujanne.
Pakko tunnustaa että tykkään tosi paljon jalkaleikeistä.
Tuntuis mielettömän KIIHOTTAVALTA saada kuvia jaloistasi
ja ihanista kengistäsi.
Lupaan meilata sulle omista mieltymyksistäni jos haluut
lähettää mulle kuviasi.
Etukäteen kiittäen ja arvostaen ymmärtämystäsi.
lutto@luukku.com

Female
Moi Footboy38. Mukavaa jos juttumme ovat ilahduttaneet edes yhtä lukijaa, kiitos kivasta palautteesta :). Kirjoitit niin nätisti, että eihän tuollaista pyyntöä voi ohittaa noin vain, joten käyhän kurkistamassa olisiko sulle tullut postia...terveisin Female.

Female
Kiitos hyvän viikonlopun toivotuksista! Ja kiitos kysymästä, eilisilta oli enemmän kuin onnistunut...pääsinpäs vähän kokeilemaan noita jalkaleikkejänkin!!! Ystäväni hyväili jalojani monin eri tavoin, hänestä mustat stay-up-sukkani olivat todella seksyt. Hän hieroi paljasta kaluaan sukan peittämää reittäni vasten, se tuntui kuulemma taivaalliselta ja olihan se minustakin kivaa, etenkin se kun näki, miten paljon hän kiihottui jo pelkästään siitä. Sitten hän halusi ottaa kengät pois jalastani ja kysyi saisiko hän imeä varpaitani. Myönnyn tietysti ja ojensin oikean jalkani hänelle. Hän alkoi suutelemaan sitä ahnaasti ohuen mustan sukkani päältä (olisin ottanut sukan pois, mutta hän ei halunnut), nuuhki sitä, siveli säärtäni ja alkoi sitten imemään varpaitani ihanasti :). Tottahan me teimme muutakin illan aikana, mutta tuo oli tuollainen hauska, uusi, kokemus jalkaleikeistä. Kyllä mua alkoi kiinnostamaan nämä jalkajutut vähän enemmänkin, oli yllättävän eroottista touhua...:).

Yhteistyössä