feisbuukista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luuseri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

luuseri

Vieras
miks mua ei kukaan pydä kaveriksi koskaan?
ei sukulaiset, eikä tutut, kavereita mulla ei kyllä olekaan ja niin huono itsetunto, etten kehtaa ketään itse pyytää edes siellä kaveriksi.
kaikki muut muodostaa tällaisia "verkostoja", mutta mut aina ohitetaan. aivan hämmästyin, kun katselin, ketkä kaikki on keidenkin kavereita, eedes mun serkut ei pyydä mua, vaikka välit on ihan hyvät.

Rohkeasti vain itse pyytämään! :)

Ei he välttämättä kaikki edes tiedä sun olevan Facebookissa, jos et ole kenenkään kaverin listoilla ja kommentoinut/tykännyt jutuista. Itse en pyydä kaveriksi paljoakaan ja olen aika ranttu ottamaankin ellei olla tiiviisti oikeastikin yhteyksissä.

Ihan sama juttu mulla, kavereita on varmaan vähemmän kuin kellään muulla, joka käy fb:ssä kuitenkin joka päivä, eli on olevinaan aktiivikäyttäjä.
Kukaan ei tykkää/kommentoi, eikä mistään ilmesty niitä mystisiä kerran tavattuja ihmisiä, tai vanhoja koulu- tai työkavereita, jotka vaivaisivat kaveripyynnöillä.

Jos et ole tosi harvan kaveri kukaan ei tiedä että olet facebookissa. Ei kukaan sieltä etsi "pirjo raitanen" nimellä että olisikohan. Tietysti joskus, mutta yleensä ei. Yleensä sieltä tulee ystäväehdotuksia joita lisäillään ja jos joku tuttu lisää jonkun niin sitten voi itse lisätä saman. Sun siis ensin pitää olla vaikka yhden sukulaisesi kaveri, jonka kautta muutkin huomaavat sut.

no kyllä mulla siis pari kaveria on siellä, mutta edes niitten kavereista ei kukaan koskaan kysy mua. kai mä vaan olen tylsä ja olenkin, muutenhan mulla olisi kavereita myös oikeassa elämäsä.

Itse en välttämättä viitsi kysyä kaveriksi jos näen että kyseisellä henkilöllä on vain vähän kavereita koska hän saatta olla sellainen joka hyväksyy vaan kaikkein läheisimmät kavereiksi enkä halua sitten turhaan kinuta kaveruutta.

no kyllä mulla siis pari kaveria on siellä, mutta edes niitten kavereista ei kukaan koskaan kysy mua. kai mä vaan olen tylsä ja olenkin, muutenhan mulla olisi kavereita myös oikeassa elämäsä.

Ei kukaan kysy, jos vaikutat siltä ettet halua kavereita. Jos listalla on muutama harva kaveri, niin siltä juuri silloin vaikuttaa.

Miksi sä odotat että sua kysellään jos et itekkään kysy keltään? Tok tok.

Yhteistyössä