Toi facebook, olenko outo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oujee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oujee

Vieras
kun oon tässä käynyt kaikkia koulukavereita läpi, monilla näyttää siellä olevan kauheasti kavereita. Mä en kehtaa pyytää ketään kaveriksi, kun ajattelen että ne kuitenkin varmaan inhos mua tai sitten ei muista mua enää ollenkaan :(

Mä kans haluisin pyytää monta entistä koulu- tai työkaveria kaveriksi, mut jotenki sellanen olo et nauraaks ne et miks toikin pyytää kaveriksi kun ei edes tunneta enää.. Joten oon pelannut varman päälle ja pyytänyt vaan viime vuosien kavereita.

Alkuperäinen kirjoittaja Eewok:
Mä kans haluisin pyytää monta entistä koulu- tai työkaveria kaveriksi, mut jotenki sellanen olo et nauraaks ne et miks toikin pyytää kaveriksi kun ei edes tunneta enää..

Sama juttu mulla :( Mä en ole uskaltanut pyytää kaveriksi kun ihan ne varmat :ashamed:

Miks mä pelkään edelleen, että mä nolaan itseni, kun lukiostakin on jo kymmenen vuotta aikaa? :(

Jotenkin mä ajattelen, että mä olen just se tyyppi jonka kanssa ne ei halua olla kavereita :/

Mä pyysin tänään yhtä vanhaa työkaveria, tooooosi sulosta pari vuotta nuorempaa jätkää, kaveriks. Perhosia oli vatsas ku vaan aattelinki sitä kutsua :headwall: Just äsken se hyväksy mut kaveriks ja laitto heti mulle yksityisviestii =) Ja edelleenki mä täällä hymyssäsuin istuskelen, jotenki jumittui tää virne naamalle :whistle:

Mä en ymmärrä koko juttua.
Mulla on kaverit, jotka on säilyneet kouluajoilta ja opiskelijaelämästä. Heitä treffailen ja pidän yhteyttä.

Muista en todellakaan halua tietää eikä kiinnosta pätkän vertaa jotkut typerät lukion heebot, jaiks.

:)

Mua taas ahistaa ne tyypit, jotka vaan tiedän näöltä, eikä todellisuudessa, siis normaalissa arjessa olla missään tekemisissä, niin sit lisäilee mut ystäväks. En kuitenkaan kehtaa olla hyväksymättä... en tiedä miks. Onhan se kiva et siellä "tapaa" vanhoja tuttuja.

Mulle selvis vasta viime keväänä mikä on facebook. Kuulin koko sanan ekan kerran ja työkaveri kertoi mikä se on. En oo ikinä käynyt enkä osaakaan käydä siellä. Tunnen itseni tosi vanhaks. Ikää on 38.

Mä olen ainakin pyytänyt/hyväksynyt kaveriksi vain ihmisiä joiden kanssa olen nykyäänkin tekemisissä. Jotenkin tuntuu oudolta kun yksikin tietämäni tapaus on pyytänyt kaikkia, jotka on vaan samalla paikkakunnalla asunut! Ihan niinku se ois joku "kilpailu", että kenellä on eniten kavereita. Käytän lähinnä yhteydenpitoon ja kuulumisten vaihtoon OIKEIDEN kavereideni kanssa.

Yhteistyössä