FB yksityisyysasetuksista tms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaas

Vieras
Miten saan profiilini suljettua niin, ettei kukaan nää muuta kuin profiilin sen hetkisen pröfiilikuvani!? Olen saanut tietää, että kaverien kaverit näkevät esim kaikki profiilikuvat tai tietoni esim asuinpaikan!? Yksityisyysasetuksista olen laittanut, että jaan tietoni vain kavereille, mutta näin silti!? Missä vika!?

[QUOTE="ööö";23980373]Ei tuo pitäis olla mahdollista jos on vain laittanut että kaverit. Ootko varma että kaverin kaverit näkevät ?[/QUOTE]

Olen varma; yksi kaverin kaveri selitti miten kivoja profiilikuvia mulla on ja eräällä sivulla minne kirjoittelen tyypit (jotka ei ole kavereita) näkee tiedot esim asuinpaikan jne:(

Ok, mun mielestä menee näin vaikka nuo asetukset olis vaan kavereille. jos joku kavereistasi kommentoi kuvaasi niin se kuva menee automaattisesti jakoon myös kavreireidesi kavereiden etusivulle.

[QUOTE="ööö";23980465]Ok, mun mielestä menee näin vaikka nuo asetukset olis vaan kavereille. jos joku kavereistasi kommentoi kuvaasi niin se kuva menee automaattisesti jakoon myös kavreireidesi kavereiden etusivulle.[/QUOTE]

Mun mielestä näissä ei ollu mitään et kukaan ois kommentoinu mun kuvaa vaan joku vaan näki mun kaikki profiilikuvat (10kpltta) + toi että jotkut ulkopuoliset näkee kaikki tiedot asuinpaikasta ja koulutuksesta vaikka en haluaisi

prkl kirjoitin vastauksen ja se meni spämmifiltteriin.
Kukaan ei ole kuviani kommentoinut vaan joku kaverin kaveri hoksasi jostain minut ja pääsi kuviani noin vaan katselemaan

Yhteistyössä