K
kohtalotovereita?
Vieras
Kun yritän kirjautua läppäriltä Facebookiin, tulee ruutuun ilmoitus, että tilini on väliaikaisesti suljettu, koska "koneessasi saattaa olla virus" ja seuraavassa kohdassa on linkki, mistä voi ladata McAfee-virustorjunnan, jolla kone pitäisi heidän mukaansa tarkastaa. Olen kuulemma saattanut jonkun muun ohjelman latauksen yhteydessä ladata koneelleni haittaohjelman. iPadilla ja puhelimella profiiliini kuitenkin pääsee edelleen. Tämähän on varsinaista pakkomarkkinointia, jos FB:a ei enää voi käyttää ilman tiettyä, nimettyä virustorjuntaohjelmaa! Mitä ihmettä tämä on?
Minulla on viikon vanha läppäri, jossa on juuri ladattu F-secure, joten ei tasan ole mitään viruksia. Mitään muita ohjelmia en ole koneelleni vielä edes ladannut. Tein kuitenkin varmuuden vuoksi tsekkauksen, eikä F-secure löytänyt koneelta ongelmia. Mitäs tässä nyt sitten tehdään? Ei koskaan enää käytetä Facebookia läppäriltä?
Minulla on viikon vanha läppäri, jossa on juuri ladattu F-secure, joten ei tasan ole mitään viruksia. Mitään muita ohjelmia en ole koneelleni vielä edes ladannut. Tein kuitenkin varmuuden vuoksi tsekkauksen, eikä F-secure löytänyt koneelta ongelmia. Mitäs tässä nyt sitten tehdään? Ei koskaan enää käytetä Facebookia läppäriltä?