FB:n äityleissä tatskan kuvia, ja ei millään pahalla, mutta se

  • Viestiketjun aloittaja Ei käy kateeksi
  • Ensimmäinen viesti
Ei käy kateeksi
norsutatuointi näyttää nopeella vilkaisulla ihan levinneeltä emättimeltä. Eikä se pitemmälläkään vilkaisulla kovin kaunis ole. Ja peittää puoli selkääkin vielä.
 
Ei käy kateeksi
Ja itseasiassa siinä kansiossa ei kyllä ollut kauniita tatuointeja kuin ehkä maks kolme kappaletta. Aivan järkyttäviä, just sen näköisiä että joku naapurin Jartsa on piripäissään vähän hakannut kuvia eilen varastamillaan vehkeillä. Ettekö te itse näe, kuin mauttomia tai yksinkertaisesti huonosti tehtyjä kuvia te ootte itseenne antaneet laittaa?
 
  • Tykkää
Reactions: ranuan rinsessa
hah hah
[QUOTE="vieras";28539925]Kai uskalsit kommentoida saman fb:ssä omalla nimelläsi etkä täällä vaan nimettömänä hauku puskista?[/QUOTE]

Mikä niistä tatuoinneista oli sun? Norsu? Ruusut? Ankkuri? Kani? Rusetit?
 
LG
[QUOTE="vieras";28539925]Kai uskalsit kommentoida saman fb:ssä omalla nimelläsi etkä täällä vaan nimettömänä hauku puskista?[/QUOTE]

Niinpä, täällä sitä vaan sönkötetään jonkun tatuoinnista.
 
Ei haukku haavaa tee
No eikö tämä ole KESKUSTELUPALSTA, kyllä täällä saa nimettömänä mielipiteitään kirjoitella, eihän sinullakaan "vieras" täällä ole oikeaa nimeäsi esillä? Siellä koira älähtää missä kalikka kalahtaa!! Taisit jäädä kiinni... :)
 
lucifer
[QUOTE="mami";28540436]Jännä muuten, että vaikka se Äitylit on ilmeisesti varsin suosittu palsta, kukaan täällä ei kehtaa tunnustaa kuuluvansa siihen paitsi huumorilla :)[/QUOTE]Voisin tunnustaa heti jos kuuluisin edes lärviopukseen. melkein noiden äityleiden juttujen takia olen jopa harkinnut siihen liittymistä.
 
Nolot
Onpas taas kakara maista toimintaa !! Ei huhhuh luulis olevan aikuisia eikä kakaroita !! Laita omasta taruoinnistas kuvia jos ne on nii paljon kerta hienonpii !! Ja mulla ei ole tatuointia että en kuulu mihinkään noista mitä haukuit !! Taidat olla säällittävä ja itsekeskeinen akka !!
 
"einari"
Onpas taas kakara maista toimintaa !! Ei huhhuh luulis olevan aikuisia eikä kakaroita !! Laita omasta taruoinnistas kuvia jos ne on nii paljon kerta hienonpii !! Ja mulla ei ole tatuointia että en kuulu mihinkään noista mitä haukuit !! Taidat olla säällittävä ja itsekeskeinen akka !!
kielioppi kunnossa, 10 pistettä ja papukaijamerkki siitä hyvästä!! ihQ!!

kieltämättä suurin osa niistä tatuoinneista sielä on laadultaan aika kamalia, ja todellakin toivon että niistä ei ole tatuoinnin ottaja maksamaan mitään, korkeintaan niistä pitäisi saada korvaus kun on iho pilattu moisella epäammattimaisella paskalla!
 
Onpas taas kakara maista toimintaa !! Ei huhhuh luulis olevan aikuisia eikä kakaroita !! Laita omasta taruoinnistas kuvia jos ne on nii paljon kerta hienonpii !! Ja mulla ei ole tatuointia että en kuulu mihinkään noista mitä haukuit !! Taidat olla säällittävä ja itsekeskeinen akka !!
porukka nuorenee joka vuosi täällä kun kakarat alkaa saamaan kakaroita. Täytyy hyväksyä vaan tää nykyajan käyttäytyminen. Eli paskaa satelee:kieh:
 
pailakka
[QUOTE="einari";28541724]Kielioppi kunnossa, 10 pistettä ja papukaijamerkki siitä hyvästä!! ihQ!!

Kieltämättä suurin osa niistä tatuoinneista siellä on laadultaan aika kamalia ja todellakin toivon, että niistä ei joudu tatuoinnin ottaja maksamaan mitään. Korkeintaan niistä pitäisi saada korvaus, kun on iho pilattu moisella epäammattimaisella paskalla![/QUOTE]

Muutaman kirjoitusvirheen korjaaminen ei pelasta kökköä tekstiä.
 
"einari"
Muutaman kirjoitusvirheen korjaaminen ei pelasta kökköä tekstiä.
Totta.. Mutta mehän ollaan niin kakara_maisia ( :D ) että aina saa viilata pilkkua ;)

Mutta, mun pointti oli se että niistä kuvista joita ryhmän kansiossa on nähtävillä, en omaan ihooni huolisi kuin yhden. Melkein kaikista näkee että ei ole ollut ammattilainen asialla. Tai vaikka olisikin ammattilainen neulan käytössä, on kuviksen arvosana tainnut olla 4. Jos nyt edes tasaisen viivan osaisi piirtää niin se pelastaisi jo paljon kun ei näytä siltä että tatuoija olisi humalassa piirrellyt!! Itselläni on reilusti tatuointeja, ja olen todella nirso tatuoijien suhteen. En todellakaan mene sen halvimman tatuoijan asiakkaaksi... Ja haluan AINA nähdä etukäteen tatuoijan aikaisempia töitä. Ja kyllä, lauon mielipiteeni ihan päin naamaakin jos niikseen tulee. Esim. omalle miehelleni olen sanonut että miehen tatuointi on KAMALA, enkä ikinä antaisi saman naikkosen tehdä omaan ihooni mitään!

Mutta makuasia sano koira kun persettään nuoli, tai tyylinsä kullakin sano mummo kun kissalla pöytää pyyhki. Ihmettelen vain kuinka sokeita osa äityleistä on kun ovat niitä tatuointeja kehuneet.....
 

Yhteistyössä