FB: Menkää ulos te jotka väitätte jottei helteestä saa valittaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äkkiä ulos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hahhah, ulkona on oltu kuule oikein olan takaa :) ja joka päivä meinaan olla lisää! ei musta tuolla vielä mikään paha edes ole, verrattuna viime vuoden heinäkuuhun.

[QUOTE="vieras";23939633]hahhah, ulkona on oltu kuule oikein olan takaa :) ja joka päivä meinaan olla lisää! ei musta tuolla vielä mikään paha edes ole, verrattuna viime vuoden heinäkuuhun.[/QUOTE]

Äkkiä ulos siitä moraalisoimasta saatana :D mene jo!

Alkuperäinen kirjoittaja äkkiä ulos;23939641:
Äkkiä ulos siitä moraalisoimasta saatana :D mene jo!

Ootko sä talvella ulkona aamusta iltaan? Saatana, muistaki painua sinne heti aamupuuron jälkeen ja käy sisällä korkeintaan vessassa ja seuraavan kerran kun pitää mennä nukkumaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja no entä;23939653:
Ootko sä talvella ulkona aamusta iltaan? Saatana, muistaki painua sinne heti aamupuuron jälkeen ja käy sisällä korkeintaan vessassa ja seuraavan kerran kun pitää mennä nukkumaan :D

No olen kyllä! Onko sun jotenkin vaikea tajuta jotta kaikki ei siedä hellettä?

Mää en ainakaan valita, vaikka työkseni ajan ilmastoimattomalla autolla muutaman kymmenen kilometrin päivässä, ja aina välilla nousen sieltä ylös, ja käyn asiakkaitten luona.
Lämmin siis on, mutta en valita :)

Alkuperäinen kirjoittaja äkkiä ulos;23939665:
No olen kyllä! Onko sun jotenkin vaikea tajuta jotta kaikki ei siedä hellettä?

todella ärsyttävää porukkaa. En siedä helteestä valittajia! Enimmäkseen ne on tyyppejä jotka joutuvat olemaan jossain ahtaissa kaupungeissa kerrostalokopeissaan ja ahdistuvat siitä, ja laittavat tuskastumisensa HELTEEN piikkiin! Lämmin on ihanaa, ihanaa ja ihanaa.

Alkuperäinen kirjoittaja plööh;23939965:
todella ärsyttävää porukkaa. En siedä helteestä valittajia! Enimmäkseen ne on tyyppejä jotka joutuvat olemaan jossain ahtaissa kaupungeissa kerrostalokopeissaan ja ahdistuvat siitä, ja laittavat tuskastumisensa HELTEEN piikkiin! Lämmin on ihanaa, ihanaa ja ihanaa.

voi ystävä pieni,etkö sie voi ymmärtää että kaikkien mielestä se vaan ei ole ihanaa.

Mua raivostuttaa suunnattomasti, ku just ne samat ihmiset rutisee nyt kuumuudesta, jotka talvella rutisivat kovasta pakkasesta. Minkä ihmeen takia koko ajan pitää valittaa kuumuudesta tai kylmyydestä? Kun Suomen ilmasto nyt vaan sattuu olemaan tällanen, että välillä on kuuma ja välillä on kylmä, toisinaan sataa ja toisinaan on poutaa, joskus tuulee ja joskus taas ei tuule jne...

Mä oon talvi-ihminen, mutta en silti valita :) Mun mielestä on IHANAA, että on kunnon kesä JA kunnon talvi! Muistanpa nimittäin yhden vuoden, kun tammikuussa hoksasin, että olin ulkona samoilla vaatteilla, millä olin ollut heinäkuussa :(

Hmm. Mä olen ollut tänään ulkona useampaakin otteeseen pidempiä aikoja. Itse asiassa olin oikein reippaalla lenkilläkin... Kiva ilma, tosin välillä hieman tukalaa, kun ei tuullut. Terassilla oli hieman hankala olla, kun alkoi itikoita kerääntyä, paikka sen verran suojainen... Mutta mieluummin tämä, kuin kolmenkympin pakkaset.

Yhteistyössä