Minä en lähde sanomaan, että tämä ei ole totta, koska jos tämä ei ole totta, en sinäänsä siinä mitään häviä, vaikka siihen uskoisin.
Kaikki sympatia ja voima tuolla tytölle.
Mutta ymmärrän myös niitä, jotka tätä epäilevät.
Minä myönnän sen, että itsekkin sitä lukiessa oli hieman epäuskoinen olo.
Juuri nämä yksityiskohdat, että on huumattuna, mutta tarina on silti aika tarkka. Muisti voi tosiaan toimia pätkittäin, mutta silti tämä raiskaustapahtuma on kuvailtu aika selkeästi ja tarkasti, ihan siitä lähtien miten itse on reagoinut ja mitä tehnyt.
Tapahtuma on todella brutaali, ja tiedän, että tälläisiä tapahtuu, mutta kuvaus on myös tarkka ja selkeäsanainen, ottaen huomioon tapahtuman laadun ja siitä kuluneen ajan.
Toki järkytys ja shokki aiheuttaa myös sen, että tapahtumaa ajattelee "itsensä ulkopuolelta", joten tapahtuman kuvaus voi kuulostaa kylmältä ja siitä voi kertoa ilman tunnemylleryksiä, koska se ei tunnu omakohtaiselta kokemukselta.
Todella kamala ja tämä ilmi tulo myös omanlainen.
Hieman mietityttää myös poliisin kommentit asiasta, se kuulosti jotenkin vähän "tämä tuskin pitää paikkaansa" kommentilta, kun toppuuteltiin asian kanssa.
Tämä ei siis millään pahalla raiskauksen uhria kohtaan.
Mutta on ihan luonnollistakin ihmiselle epäillä kuulemiaan, kun tarina on jollakin tavalla erikoinen.
Ja pitää muistaa myös se seikka, että on vahingollista kovinsanoin arvostella tälläisiä tarinoita mikäli se pitää paikkaansa. Mutta asia on vahingollinen myös toisinpäin. Tämä tarina kun leviää tällätavalla, niin voi äkkiä käydä esim. niin, että useampi sinitakkinen ulkomaalainen mies joutuu pahoinpidellyksi jne.
Monimutkaisia juttuja.