FB-apua: omat tykkäämiset/kommentoinnit pois profiilista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avuton ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avuton ap

Vieras
Tilanne tää: ennen mun tykkäämisiä/kommentointeja ei näkyny mun etusivulla, mut nyt näkyy :( Toi FB on muuttunu enkä enää löydä kohtaa, josta noi sais pois.

Osaisko joku kiltti auttaa mua tän kanssa? Isot kiitokset etukäteen!!

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Etsi sieltä asetuksista.

Ylläripylläri, oon yrittänyt mut en oo löytänyt :) Ajatteli, et jos jollain muulla olis ollu sama ongelma ja olis muistanu tarkalleen, niin olis voinu vinkata. Olisko sellasta henkilöä täällä? Tekis yhden ihmisen iloiseksi!

Hmm. ehkä mä olin epäselvä. En siis haluais, et mun seinällä näkyy, että kenelle oon kommentoinu tai kenen kommenteista oon tykänny. Ennen noita ei näkyny, mut nyt näkyy. En saa otettu vastaavalla tavalla pois ku ennen eikä toi suurennuslasikaan oikein antanu sellasta valikkoa.

Vieläkö löytyisi joku avulias?

Ite huomasin saman enkä löytänyt enään valikkoa millä sais niin ettei niitä tulis näkyville. Oon sitten yksitellen poistanu sitä mukaa ne kun tykkään tai kommentoin jonku kuvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Ite huomasin saman enkä löytänyt enään valikkoa millä sais niin ettei niitä tulis näkyville. Oon sitten yksitellen poistanu sitä mukaa ne kun tykkään tai kommentoin jonku kuvaa.

Äh, aattelin et tohon ei tarttis ryhtyä :( mut kiva, et en oo ainoo, joka haluis ongelmasta päästä eroon. Pitäisköhän perustaa joku ryhmä FB:n, vastustan kommentteja ;D

Typeriä uudistuksia ei voi muuta sanoa. Ja miksi täytyi poistaa se että voi yhdelle ainoalle ihmiselle laittaa jonkin kuvan tai videon, nyt se näkyy sitten siellä omalla sivulla kaikkien pällisteltävänä