"Fatim Diarra (vihreät) ratsastaa raa’alla naisen surmalla ja lietsoo miesvihaa"

vierailija
Romani ei romaani.
Romanit ovat aikojen saatossa sulautuneet kantaväestöön. Meissä kaikissa virtaa romaniverta, ja osa meistä lukutoukista lukee paljon romaaneja.
Puolustan aina romaneja. Yksi heistä tosin oli kelju kauan sitten ostoskeskuksen aulassa. Hän povasi ensin pyytämättä ja sitten vaati rahaa 20 € jatkokertomuksesta. Hyvin olen pärjännyt vaikka en tiedä tulevaisuuttani. Syytin työkaveriileni tarinaa kertoessani tekonahkatakkia, joka oli ostarin aulassa ylläni. Yksi sisaristani antoi sen kirppisfanina minulle. Ehkä takki kantoi edellisen omistajansa energiaa. Siis second hand shopiin luovuttaja ei sisareni, joka elää vielä tasapaksumpaa elämää kuin minä ainakin omien puheidensa mukaan. La Promesan seuraaminen plus Lemmen viemää ovat hänen päiviensä täyttäjät. Minä jo pääsin eroon jenkkien boldareista. Luen vain iltapäivälehtien juttuja kyseisen sarjan tähtien Suomi-vierailuista. Suosittelen pysymään erossa miehistä ettei tarvitse turvautua turvakoteihin.
Sä oot sekaisin...
 
vierailija
"Georgetown Institute for Women, Peace and Security -instituutin keräämän aineiston perusteella koottu visuaalinen raportti Best Countries for Women in 2023 nostaa Suomen jopa kärkiviisikkoon, sijalle 4 maana, jossa olosuhteet siis ovat naisille parhaat mahdolliset. Suomea edellä ovat vain Sveitsi ja Ruotsi sekä vertailun ykköseksi nostettu Tanska."

Maailmassa on noin 200 valtiota ja Suomi on neljänneksi turvallisin maa naisille.
🇫🇮
 
vierailija

Yhteistyössä