N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Meillä on varastossa.
Oli puol vuotta käytössä mutta ei se ollut kuin tiellä :/
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Meillä on varastossa.
AP vois ostaa sulta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Meillä on varastossa.
AP vois ostaa sulta![]()
Ilman muuta, jos kyseessä on musta tai harmaa säkkituoli noin sadan kilometrin säteellä hämeenlinnasta!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Rapiseeko se? Millainen pintamateriaali?
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Meillä on varastossa.
AP vois ostaa sulta![]()
Ilman muuta, jos kyseessä on musta tai harmaa säkkituoli noin sadan kilometrin säteellä hämeenlinnasta!
Hämeenlinnasta on vajaa 50km ja harmaa on.
Mä en nyt vaan tiedä missä kunnossa se on kun on lojunnut tuolla varastossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Meillä on varastossa.
AP vois ostaa sulta![]()
Jos kyseessä on vieläpä se normaali koko eli ei lasten ja jos jostain syystä päätät myydä sen niin tarjoa osoitteeseen ksm@jippii.fi
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Meillä on varastossa.
AP vois ostaa sulta![]()
Jos kyseessä on vieläpä se normaali koko eli ei lasten ja jos jostain syystä päätät myydä sen niin tarjoa osoitteeseen ksm@jippii.fi
Mä otin sun sähköposti osoitteen talteen ja käyn joku päivä tsekkaamassa sen fatin, ja jos se on ihan elossa siellä niin laitan sulle postia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Rapiseeko se? Millainen pintamateriaali?
Rapisee kyllä. Pintamateriaali on sellainen kiiltävä, tiivis ja vettä läpäisemätön.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Meillä on varastossa.
AP vois ostaa sulta![]()
Mä otin sun sähköposti osoitteen talteen ja käyn joku päivä tsekkaamassa sen fatin, ja jos se on ihan elossa siellä niin laitan sulle postia![]()
Ja kyllä se ihan muutamalla kympillä lähtee sitten!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Rapiseeko se? Millainen pintamateriaali?
Rapisee kyllä. Pintamateriaali on sellainen kiiltävä, tiivis ja vettä läpäisemätön.
Ja hiostava?
Mä haluaisin säkkituolin, jossa voisi itse ottaa nokoset lastenhuoneessa. Mutta rapisevassa ja hiostavassa ei kyllä voi.. Pitänee hommata tosi isot lattiatyynyt sitten vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Rapiseeko se? Millainen pintamateriaali?
Ja hiostava?
Mä haluaisin säkkituolin, jossa voisi itse ottaa nokoset lastenhuoneessa. Mutta rapisevassa ja hiostavassa ei kyllä voi.. Pitänee hommata tosi isot lattiatyynyt sitten vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Rapiseeko se? Millainen pintamateriaali?
Ja hiostava?
Jos isoja ja kunnollisia lattiatyynyjä etsii niin ON24 sisustus nettimyynnissä on. Maksaa "vaan" jotain alle 50e kappale. Kunnollinen kangas. Kasaan menee käytössä, mutta on tosiaan aika iso tyyny. Postikulut on kyllä aivan kamalat. Kahden tyynyt postikulut on 57e. Kotiinkuljetuksella toki, mutta ei niitä muutoin voi tilatakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja elfie :Eikös samaan pääse lattiatyynyssä, että käy etolasta hakemassa sopivan kokoisen vaahtomuovipalasen ja sitten päällystää sen tai sitten esim. jyskistä alepatja ja se palasiksi. (sisustusliikkeistä saa välillä todella huokealla pakan loppuja).
Meillä on myös Fatboy-säkkejä ja Point-raheja ja ovat mielestäni todella hyviä käytössä.(välillä vaan pitää täyttää niitä)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras taas:Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Rapiseeko se? Millainen pintamateriaali?
Ja hiostava?
Jos isoja ja kunnollisia lattiatyynyjä etsii niin ON24 sisustus nettimyynnissä on. Maksaa "vaan" jotain alle 50e kappale. Kunnollinen kangas. Kasaan menee käytössä, mutta on tosiaan aika iso tyyny. Postikulut on kyllä aivan kamalat. Kahden tyynyt postikulut on 57e. Kotiinkuljetuksella toki, mutta ei niitä muutoin voi tilatakaan.
Kiitos vinkistä! Tarkoitat varmaan tätä: http://www.on24.fi/sisustus/sohvat_nojatuolit/rahit_säkkituolit/19537
Miten ihmeessä noi kulut voi olla noin älyttömän paljon, mistään ei tietty voi hakea halvemmalla?
Alkuperäinen kirjoittaja säynä:Me ostettii huuto.netin kautta tälläset
http://www.huuto.net/kohteet/uusi--istuintyyny-xxl-sisa-ja-ulkokayttoon/124767233 2kpl,ja tyytyväisiä ollaan oltu. Ja on muute samankokosetki ku aidot fatboyt
![]()